Лідер продажу Ревіталізант 1 Stage для бензинових і дизельних двигунів

Ревіталізант 1 Stage для бензинових і дизельних двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

XADO 1 Stage.

Призначений для відновлювального ремонту й гарантованого захисту від спрацювання бензинових, газових (LPG) і дизельних двигунів без їхнього розбирання.

Ревіталізант XADO 1 Stage для двигуна — інноваційний продукт третього покоління ревіталізантів XADO, що відкриває нові можливості захисту і відновлення вузлів двигуна. Багаторічні дослідження в галузі трибології і застосування ревіталізантів XADO дозволили створити новий продукт з оптимальним розміром і концентрацією активованих наночастинок ревіталізанта.

  • Відновлює поверхні тертя, захищає і зміцнює деталі двигуна
  • Збільшує і вирівнює компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність і прийомистість двигуна
  • Знижує витрату пального
  • Підвищує тиск в оливосистемі двигуна до номінального
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає від негативних наслідків холодного пуску
  • Знижує рівень шумів і вібрації

Завдяки новій технології активації наночастинок, ревіталізант 1 Stage, є каталізатором високошвидкісної модифікації і саморегульованого зростання спрацьованої поверхні. XADO 1 Stage Ревіталізант для двигуна дозволяє проводити обробку двигуна в один етап; універсальний для бензинових, газових (LPG) і дизельних двигунів. Має пролонговані захисні властивості і здатність до саморегенерації тривалого періоду.

Детальні характеристики

Застосування

  • Внести засіб в оливозаливний отвір двигуна, прогрітого до робочої температури
  • Запустити двигун і забезпечити його роботу на холостому ходу 3-5 хвилин

Примітки

  • Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1000 км пробігу
  • Оливу до закінчення обробки не змінювати
  • Засіб сумісний з усіма типами моторних олив, не змінює їх в'язкісних та інших фізико-хімічних та експлуатаційних властивостей
  • Для сильно зношених двигунів може знадобитися повторне застосування
До 10L маслосистеми

Кондиціонер металу з ревіталізантом ефективний для бензинових, газових (LPG) і дизельних двигунів легкових і малих вантажних   автомобілів з об'ємом масляної системи до 10 л.

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Упаковка

туба 27 мл. в блістерній упаковці, артикул 10024 ХА

Технології та сертифікати

3C EFFECT

Трикомпонентна формула складу (агент 2D ковзання, ревіталізант 1Stage, кондиціонер металу) дозволяє домогтися одночасного ефекту відновлення зношених деталей, захисту їх від зносу і надвисокої анізотропної рухливості олії між деталями. Агент 2D ковзання забезпечує надлегке ковзання між деталями двигуна. Ревіталізант 1 Stage формує на поверхнях деталей металокерамічне покриття, тим самим відновлює робочі поверхні і компенсує поточний знос деталей двигуна. Кондиціонер металу зміцнює мастильну плівку, оптимально поєднується з ревіталізантом.

3G покоління

Інноваційний третє покоління ревіталізантів - це перш за все оптимальна розмірність і концентрація активованих наночастинок ревіталізанта, які є потужним каталізатором високошвидкісного зростання модифікованої зношеної поверхні. Це в свою чергу дозволяє формувати захисне металокерамічне покриття швидше, ефективніше і з пролонгованими захисними властивостями і здатністю до саморегенерації тривалий період.

RF 100

RF 100 - Фактор ревіталізації комплексна величина визначає властивості нового модифікованого покриття - рівень захисту, рівень відновлення і здатності до регенерації. RF = 100 позначає, що в результаті застосування продукту двигун пройшов повний цикл ревіталізації, він повністю відновлений і гарантовано захищений від зносу на 100 тис. Км пробігу.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Андрей
    5 stars
    Пробовал на предыдущем авто - результат просто бомба. Компрессия поднялась с 5,5 до 10,5, двиг перестал брать масло и затих. На нынешнем авто хочу тоже сделать обработку, но не знаю как лучше. Масло надо менять уже сейчас, но пишут, что не менять масло до 1000 км после заливки. А после тысячи как? Обязательно менять? Или можно поменять масло сейчас и в свежее залить ревитализант сразу?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам залить в свежее масло и ездить .

  • Александр
    5 stars
    Здравствуйте! Подскажите какое принципиальное отличие Ревитализанта 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей от Атомарного кондиционера металла Maximum с ревитализантом 1 Stage?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте.  В Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей присуиствует только ревитализант, а в Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage присутствует этот ревитализант + Кондицтонер метала з-го поколения и агент 2D crjkm;tybz/

  • Валериан
    4 stars
    После пробега 225.000 км и малой капиталки (VW кадди ,2008,бензин) при запуске двигателя пошел дымок и начал брать масло (1 л на 2000 км)...Ну не вскрывать же снова двигун...Решил после совета с мотористом попробовать поменять масло на ХАДО 5W40 и добавить туда ревизилант 1 Stage...Проехал немного -500 км...,результат -дыма нет при пуске и масло держится на уровне...Короче двигатель сказал спасибо...Посмотрим ,что дальше...Отпишусь
  • Андрій Сергійович
    5 stars
    Підкажіть будь ласка, що найкраще вибрати для машини VW T5 2004рв 1,9 TDI із пробігом >300000. На 10 тис бере літру масла 10W40. Запропонуйте що вибрати для відновлення даного двигуна, в якій кількості?
    Відповідь експерта :

    Рекомеендуем сделать замену сальников клапанов и залить Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

  • Владислав
    5 stars
    Доброго дня, хочу и я оставить свой отзыв. По совету товарища на работе - купил и я Ревитализант 1 Stage+по совету продавца в оф. магазине в Киеве - Кондиционер металла TURBO. Все это влил в горячий двигатель и дал поработать 5 минут. Проблем с двигателем особо нет, единственное что - постукивали всегда компенсаторы после ночной стоянки секунд 20-30 (пару штук). Вообщем после добавления присадки я проехал где-то 50км и заметил что как-то мягче работает двигатель (повторюсь жалоб не было, масло не берет, заводится всегда отлично, едет хорошо и работает тихо). Проехав почти 300км (из них 100 по трассе) - заметил следующее - 1) Пропал вообще звук гидрокомпенсаторов на холодную. 2) Двигатель работает мягче и тише. 3) В ходу реально легче раскручивается, ощущение сложилось что еду на бензине (хотя езди 80% на газу и 20% на бензине). Еще итого ставить рано - минимум 700км. для полной обработки, но результат мне уже нравится)

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку