Каталог продукції

Оливи

Кондиціонер металу TURBO

Упаковка:
?
Наявність уточнюйте

Кондиціонер металу для двигуна.

Повністю синтетичний концентрований багатокомпонентний продукт, сконструйований на основі новітніх відкриттів у трибології й хімії. Розроблений спеціально для двигунів внутрішнього згоряння. 

  • збільшення потужності двигуна
  • підвищення компресії
  • зниження шумів і вібрацій
  • зменшення витрати оливи
  • поліпшення динамічних характеристик автомобіля
  • зниження витрати пального
  • захист від спрацювання двигуна
  • полегшення "холодного пуску"
  • зменшення шкідливих вихлопів
  • підтримує роботу двигуна навіть при повному витоку оливи

Застосовується для комплексного захисту вузлів тертя бензинових і дизельних двигунів, у тому числі з турбонаддуванням.

Детальні характеристики

Застосування

Кондиціонер металу TURBO — продукт сучасних нанотехнологій призначений для комплексного захисту і відновлення вузлів тертя звичайних двигунів і двигунів з турбонаддуванням (тому продукт отримав назву "ТУРБО"). В кожній краплі кондиціонера металу TURBO містяться мільярди "підшипників", утворених з молекул вуглецю С60 і молекул аліфатичних вуглеводнів, армованих галогенами.

  • Внести кондиціонер в прогрітий двигун через оливозаливну горловину із розрахунку один флакон (125 ml) на 3-5 літрів моторної оливи
  • Забезпечити роботу двигуна на холостому ходу 3 хв
  • Експлуатувати машину в звичайному режимі
  • Кондиціонер служить весь термін експлуатації оливи

Регулярне використання кондиціонера металу TURBO.

Примітки

  • Оптимальна концентрація - 3% від об’єму оливи. Допустиме передозування до 50% (тобто до 4,5% від обс’єму оливи)
  • Склад має м'які миючі властивості, що сприяють раскоксуванню кілець
  • Для досягнення найбільшого ефекту використовувати регулярно під час кожної заміни оливи
  • Гарантується збільшення в 2-4 рази стійкості деталей двигуна до спрацювання, пробіг без капремонту понад 300 000 км (якщо регулярно використовувати з моменту обкатки)

Загальна інформація:

Кругла багатоатомна молекула С60 отримала назву ФУЛЕРЕН (в честь відомого американського архітектора Б. Фуллера, який запропонував будувати ажурні куполоподібні конструкції з п'яти- і шестикутників). Існування таких молекул було передбачене ще в 1970-х рр., Проте виявлені вони були тільки в 1985 р, а вже в 1996 р відкриття фулеренів було удостоєно Нобелівської премії в галузі хімії.

З тих пір ці диво-молекули знайшли застосування в багатьох галузях науки і техніки. Осторонь не залишилася і трибологія (трибология - наука про тертя): ця красива і унікальна молекула виявилася ідеальною кулькою! Наявність в оливі таких кульок повністю виключає тертя ковзання. Тертя ковзання буде завжди переходити в тертя кочення, а це значить, що коефіцієнт тертя зменшується в 1000 разів!. А раз зменшується паразитне тертя - зменшується спрацювання, вдається зупинити старіння механізму! Щільністю і твердістю фулерени перевершують алмаз, тобто молекула С60 може витримати величезні навантаження. Оливна плівка, в якій присутній кондиціонер металу TURBO, стає набагато міцнішою і тепер навіть під час перенавантажень виключається контакт деталей, що труться.

Крім цього, кондиціонер металу TURBO містить ретельно продуманий пакет хімічних сполук, що дозволяє максимально реалізувати принцип беззносносного тертя і безрозбірного ремонту вузлів і механізмів за рахунок компенсації спрацювання. Так, спеціально внесені в формулу TURBO поверхнево і хімічно активні речовини (ПАР і хав) дозволяють утримувати фулерени на поверхнях тертя в найнавантаженіших зонах.

Таким чином вдається згладжувати шорсткості і поліпшувати трибологічні властивості вузлів тертя, усунувати вібрацію і шуми. І, нарешті, кондиціонер металу TURBO за рахунок наявності збалансованого комплексу антиокисних, антикорозійних, протизадирних і протизносних присадок поліпшує властивості самої моторної оливи. Продовжує термін служби оливи, запобігає передчасному старінню.

Упаковка

Пластиковий флакон 125 мл., артикул XB 40060

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Владимир Телятников
    5 stars
    А можно использовать Кондиционер металла TURBO в масло Cинтетическое масло 5W-30 SM/CF XADO Atomic Oil ,при небольшом жоре масла хюндай соната 15 года ,я просто уже купил етот кондиционер??
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам использовать Кондиционер металла TURBO в прогретое масло.

  • Владимир Телятников
    5 stars
    Здравствуйте я хочу зделать розкоксовку и сменить масло на Cинтетическое масло 5W-30 SM/CF XADO Atomic Oil так как не много был жор масла , посоветуйте какой кондиционер добавить и сколько , авто хюндай соната 15 года ,объем масла 4,7? спасибо
    Відповідь експерта :

    Доюрій день. Рекомендуем Вам использовать  Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage на свежее масло на прогретій двигатель.

  • Александр
    5 stars
    Volkswagen golf plus 1.6 mpi бензин. Пробег 260 тыс. На 1200 км. Двигатель взял масла 700 грам. Turbo поможет снизить расход масла.?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем сделать комплексную раскаксовку двигателя использовать свежее масло и обработать  Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

  • Артем Александрович
    5 stars
    Постоянно при замене масла в ВАЗ 2111 добавляю кондиционер металла и присадку в масло для восстановления двигателя SUPROTEC. Двигатель с пробегом 190000 км, а по динамическим характеристикам - как новый. мне с ХАДО по пути.
  • Ігор
    5 stars
    Кондиціонер металу використовую вже другий десяток років. Відразу відчувається ефект: двигун працює тихіше, досягається економія палива і яскравіший відгук на акселератор.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре