Кондиціонер металу TURBO

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Кондиціонер металу для двигуна.

Повністю синтетичний концентрований багатокомпонентний продукт, сконструйований на основі новітніх відкриттів у трибології й хімії. Розроблений спеціально для двигунів внутрішнього згоряння. 

  • збільшення потужності двигуна
  • підвищення компресії
  • зниження шумів і вібрацій
  • зменшення витрати оливи
  • поліпшення динамічних характеристик автомобіля
  • зниження витрати пального
  • захист від спрацювання двигуна
  • полегшення "холодного пуску"
  • зменшення шкідливих вихлопів
  • підтримує роботу двигуна навіть при повному витоку оливи

Застосовується для комплексного захисту вузлів тертя бензинових і дизельних двигунів, у тому числі з турбонаддуванням.

Детальні характеристики

Застосування

Кондиціонер металу TURBO — продукт сучасних нанотехнологій призначений для комплексного захисту і відновлення вузлів тертя звичайних двигунів і двигунів з турбонаддуванням (тому продукт отримав назву "ТУРБО"). В кожній краплі кондиціонера металу TURBO містяться мільярди "підшипників", утворених з молекул вуглецю С60 і молекул аліфатичних вуглеводнів, армованих галогенами.

  • Внести кондиціонер в прогрітий двигун через оливозаливну горловину із розрахунку один флакон (125 ml) на 3-5 літрів моторної оливи
  • Забезпечити роботу двигуна на холостому ходу 3 хв
  • Експлуатувати машину в звичайному режимі
  • Кондиціонер служить весь термін експлуатації оливи

Регулярне використання кондиціонера металу TURBO.

Примітки

  • Оптимальна концентрація - 3% від об’єму оливи. Допустиме передозування до 50% (тобто до 4,5% від обс’єму оливи)
  • Склад має м'які миючі властивості, що сприяють раскоксуванню кілець
  • Для досягнення найбільшого ефекту використовувати регулярно під час кожної заміни оливи
  • Гарантується збільшення в 2-4 рази стійкості деталей двигуна до спрацювання, пробіг без капремонту понад 300 000 км (якщо регулярно використовувати з моменту обкатки)

Загальна інформація:

Кругла багатоатомна молекула С60 отримала назву ФУЛЕРЕН (в честь відомого американського архітектора Б. Фуллера, який запропонував будувати ажурні куполоподібні конструкції з п'яти- і шестикутників). Існування таких молекул було передбачене ще в 1970-х рр., Проте виявлені вони були тільки в 1985 р, а вже в 1996 р відкриття фулеренів було удостоєно Нобелівської премії в галузі хімії.

З тих пір ці диво-молекули знайшли застосування в багатьох галузях науки і техніки. Осторонь не залишилася і трибологія (трибология - наука про тертя): ця красива і унікальна молекула виявилася ідеальною кулькою! Наявність в оливі таких кульок повністю виключає тертя ковзання. Тертя ковзання буде завжди переходити в тертя кочення, а це значить, що коефіцієнт тертя зменшується в 1000 разів!. А раз зменшується паразитне тертя - зменшується спрацювання, вдається зупинити старіння механізму! Щільністю і твердістю фулерени перевершують алмаз, тобто молекула С60 може витримати величезні навантаження. Оливна плівка, в якій присутній кондиціонер металу TURBO, стає набагато міцнішою і тепер навіть під час перенавантажень виключається контакт деталей, що труться.

Крім цього, кондиціонер металу TURBO містить ретельно продуманий пакет хімічних сполук, що дозволяє максимально реалізувати принцип беззносносного тертя і безрозбірного ремонту вузлів і механізмів за рахунок компенсації спрацювання. Так, спеціально внесені в формулу TURBO поверхнево і хімічно активні речовини (ПАР і хав) дозволяють утримувати фулерени на поверхнях тертя в найнавантаженіших зонах.

Таким чином вдається згладжувати шорсткості і поліпшувати трибологічні властивості вузлів тертя, усунувати вібрацію і шуми. І, нарешті, кондиціонер металу TURBO за рахунок наявності збалансованого комплексу антиокисних, антикорозійних, протизадирних і протизносних присадок поліпшує властивості самої моторної оливи. Продовжує термін служби оливи, запобігає передчасному старінню.

Упаковка

Пластиковий флакон 125 мл., артикул XB 40060

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Роман Васильевич
    4 stars

    эффекта почти не ощутил, на холодную мягче стала работать, но думаю причина вся в концентрации, на 5 литров масла как минимум два флакончика для ощутимого эффекта!!!

    4
  • Андрей Николаевич
    5 stars

    Дизельный Ssanyong Kyron 200XDI (евро 3) до использования этой присадки - расход масла на 10тыс.км около 1 литра. Сейчас, после использования присадки, проехав 9900 км, расход масла до 150 грамм. Масло хоть и темное (так и должно быть, т.к. данный тип мотора предусматривает возврат части отработанных газов обратно), но достаточно жидкое, без запахов и включений. Мотор работает тише и резвее, расход топлива уменьшился (правда незначительно). Считаю, что данная присадка очень хорошо работает с моим типом двигателя.

    5
  • Олег Иванович
    5 stars

    Регулярно пользуюсь "SUPROTEC - восстановление и защита узлов трения двигателя". Можна использовать это средство для снижения трения?

    5
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Можно использовать для снижения трения.

  • Максим
    4 stars

    Добрый день! Чем отличается регулярное применение (при каждой смене масла) этого продукта от разового (на 100 тыс км) применения "Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage" ? Равнозначны ли они? Что предпочтительнее на взгляд специалиста?

    4
    Відповідь експерта:

    Добрый день. В кондиционере металла TURBO нет ревитализанта. Для полной обработки и защиты ДВС - Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage .

  • Сергей
    5 stars

    Скептически был настроен.Но все же решил проверить, Проьбег 90 тыс. Хонда на газу. Расход упал примерно на 2 л , судя по показателям приборки. Тише работа. и реакция педали газа заметно приятне стала. В общем взял на другой а/м еще продукцию Хадо для проверки

    5

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку