Бензиновий двигун, октанове число. Що це? Як це підняти і навіщо?

ОКТАНОВЕ ЧИСЛО
Що це?

Умовний показник, що характеризує здатність пального забезпечити бездетонаційну роботу двигуна із примусовим запаленням, називається октанове число. Це основна характеристика бензину. Чим більше октанове число, тим стійкіша паливна суміш, тим ефективніше вона згорає і віддає більше енергії. Але багато фахівців все ж вважає, що головний критерій під час вибору між, наприклад, 92 і 95 бензином — їх якість. Витрата пального і потужність двигуна будуть практично ідентичними при їзді на будь-якому з цих двох видів пального. Тим більше, на більшості двигунів з безпосереднім уприскуванням (інжекторних) є датчик детонації, який дозволяє використовувати бензин з октановим числом від 91 до 98. Щоправда, двигуни з високим ступенем стиснення вимагають застосування бензину тільки із числом вище 95. А звичайна малолітражка з легкістю переварить як 92, так і 95 бензин. І, на жаль, не завжди бензин, який коштує дорожче, кращий. Можна залитися дорогим бензином, а в результаті отримати млявий та повільний автомобіль.

Правила вибору
пального для бензинового двигуна

Щоб уникнути таких ситуацій, потрібно пам'ятати декілька правил. По-перше, потрібно заправлятися на перевірених заправках. Це вже гарантує якість. А якщо, раптом, натрапите на погане пальне, то буде зросуміло, звідки ноги ростуть. По-друге, можна користуватися спеціальними присадками. У сучасному світі автохімії існують засоби, які допомагають вберегти автомобіль від неякісного пального і навіть можуть коригувати октанове число. Першочергове завдання таких рідин — очищення системи і підвищення якості бензину. Наприклад, підсилювач потужності бензинового двигуна Energy Drive при потраплянні у низькооктанове пальне здатен підняти октанове число на 6 одиниць. Тобто, якщо «пощастило» залити бензин, який детонує, то цей засіб зможе допомогти і поліпшити якість пального.

Energy Drive можна змішувати
з будь-яким бензином

Energy Drive можна змішувати з будь-яким бензином. При цьому можна не перейматися за стан каталітичних нейтралізаторів, кисневих датчиків і клапанів. У той час, як інші присадки можуть згубно впливати на стан цих деталей.

Нам важливо знати Вашу думку