Як доглядадти за днищем кузова та колесними арками

Багато автомобілістів вважають, що у автомобіля найголовніша деталь — двигун.

Але, якщо зважити всі «за» та «проти» то виявиться, що це не зовсім так. Основним і головним в автомобілі є кузов, його несучі елементи: лонжерони, днище, підсилювачі. Якщо з ладу вийде двигун, то його досить просто полагодити або, у крайньому випадку, купити. А ось ремонт кузова, якщо він взагалі можливий, обійдеться в копієчку. Тому, щоб уникнути великих витрат на відновлення каркаса машини, потрібно починати за ним доглядати відразу після придбання.

Основний ворог кузова автомобіля — корозія.

Вона з'являється раптово і може «з'їсти» метал до дірок за короткий час.
Зображення проблематики

Рекомендації:

Для більш надійного захисту кузова додатково потрібно користуватися спеціальними антикорозійними засобами, які допомагають запобігти появі окислення металу. Їх завдання — утворити на поверхні плівку, яка буде перешкоджати попаданню до металу вологи та повітря. А якщо десь з'явиться нова подряпина або скол, то вони, розтікаючись, консервують і їх.

Антикорозійні матеріали для обробки нижніх частин кузова найчастіше дуже густі.

В основному їх виробляють на основі бітумних мастик або воску, щоб вони добре прилипали і трималися на кузові. Для прихованих порожнин випускаються рідкі антикорозійні засоби, які розпиляються всередину і розтікаються по поверхні, запечатуючи її.

Такі властивості має Антикор ML від VeryLube.

Засіб відмінно покриває поверхні і проникає в найдрібніші порожнини, зварні шви і щілини, запечатуючи їх від вологи і кисню.

Періодично потрібно стежити за цілісністю будь-якого антикорозійного покриття.

А раз в декілька років рекомендується оновлювати захист днища і арок, щоб відновити пошкоджені частини. Такі процедури, звичайно, не можуть дати 100% гарантію захисту від іржі, але продовжити життя кузову вони здатні добре. А значить, автомобіль прослужить значно довше, ніж без захисного покриття.

 

Та варто розуміти, що повністю захистити автомобіль від корозії, звичайно, не вдасться.

Але зменшити шкоду від корозії під силу будь-кому. В першу чергу машина повинна зберігатися в добре провітрюваному сухому приміщенні. Навіть на відкритій стоянці автомобіль менше схильний до корозії, ніж в закритому сиром гаражі. Основним захистом металу від корозії є заводське лакофарбове покриття кузова і оцинкування металевих деталей. Але в ході експлуатації автомобіля ці покриття оббиваються камінням, дряпаються гілками і т.д. На кузові з'являються «рани», в які починає потрапляти волога і кисень — головні винуватці появи корозії металу.

Не потрібно чекати, поки кузов почне «цвісти», а на арках вашого автомобіля або коробах з’являться руді "виразки".

План захисту потрібно починати вибудовувати вже на новій машині. Найбільш важливо захистити днище, пороги і колісні арки автомобіля. Саме вони найбільше страждають від каменів і піску з-під коліс. Тому вони вимагають додаткового захисту спеціальними засобами. Основна вимога до захисних матеріалів для низу автомобіля — вони повинні утворювати досить товстий і стійкий до ударів шар.

Найпростіший засіб для захисту днища, арок і порогів від відколів (але не від корозії) — Антигравій.

Це каучукове покриття, яке наноситься на пофарбовані поверхні, утворює щільний і пружний шар, від якого відскакують камені і пісок. Але, на жаль, Антигравій не має антикорозійних властивостей і при пошкодженні вже не захищає метал.

Нам важливо знати Вашу думку