Кондиціонер металу для двигуна VERYLUBE Turbo

Упаковка:
?
Наявність уточнюйте

Кондиціонер металу для двигуна.

Повністю синтетичний концентрований багатокомпонентний продукт, сформульований на основі новітніх відкриттів у галузі трибології та хімії. Розроблений спеціально для двигунів внутрішнього згоряння. Застосовується для комплексного захисту тертьових вузлів бензинових і дизельних двигунів, зокрема з турбонаддуванням.

  • Збільшує потужність двигуна
  • Підвищує компресію
  • Знижує шуми й вібрації
  • Зменшує витрату оливи
  • Поліпшує динамічні характеристики автомобіля
  • Знижує витрату пального
  • Захищає двигун від спрацювання
  • Полегшує «холодний» пуск
  • Скорочує шкідливі вихлопи

Детальні характеристики

Застосування

Кондиціонер металу Turbo — продукт сучасних нанотехнологій, призначений для комплексного захисту й відновлення тертьових вузлів звичайних двигунів і двигунів із турбонаддуванням (саме тому продукт отримав назву «ТУРБО»). У кожній краплі кондиціонера металу TURBO містяться мільярди «нанопідшипників», утворених із молекул вуглецю С60 і аліфатичних вуглеводнів, армованих галогенами.

  • Внести кондиціонер у прогрітий двигун через оливозаливну горловину із розрахунку 1 флакон (125 мл) на 3–5 літрів моторної оливи.
  • Забезпечити роботу двигуна на холостому ходу протягом 3 хвилин.
  • Експлуатувати автомобіль у звичайному режимі.
  • Кондиціонер діє впродовж усього терміну експлуатації оливи.

Регулярне застосування кондиціонера металу Turbo.

Примітки

  • Оптимальна концентрація — 3 % від об’єму оливи. Допустиме передозування — до 50 % (тобто до 4,5 % від об’єму оливи).
  • Склад має м’які мийні властивості, що сприяють розкоксуванню кілець.
  • Для досягнення оптимального ефекту використовувати регулярно під час кожної заміни оливи.
  • Гарантує збільшення у 2–4 рази стійкості деталей двигуна до спрацювання, пробіг без капремонту понад 300 000 км (якщо регулярно використовувати з моменту обкатування).

Загальна інформація:

Кругла багатоатомна молекула С60 отримала назву ФУЛЕРЕН (на честь відомого американського архітектора Б. Фуллера, який запропонував будувати ажурні куполоподібні конструкції з п’яти- й шестикутників). Існування таких молекул було передбачене ще в 1970-х рр., проте виявлені вони були тільки в 1985 р., а вже в 1996 р. відкриття фулеренів було відзначено Нобелівською премією в галузі хімії.

Відтоді ці диво-молекули знайшли застосування в багатьох галузях науки й техніки. Осторонь не залишилась і трибологія (наука про тертя), адже ця красива й унікальна молекула виявилась ідеальною кулькою! Наявність в оливі таких кульок повністю унеможливлює тертя ковзання. Воно завжди переходитиме в тертя кочення, а це значить, що коефіцієнт тертя зменшується в 1000 разів! А якщо вже зменшується паразитне тертя, то зменшується і спрацювання, тобто вдається зупинити старіння механізму! За щільністю і твердістю фулерени перевершують алмаз, бо молекула С60 здатна витримувати величезні навантаження. Оливна плівка, в якій присутній кондиціонер металу Turbo, стає набагато міцнішою, тож навіть під час перевантажень унеможливлюється контакт тертьових деталей.

Крім того, кондиціонер металу Turbo містить ретельно продуманий пакет хімічних сполук, що дає змогу максимально реалізувати принцип беззношувального тертя і безрозбірного ремонту вузлів і механізмів завдяки компенсації спрацювання. Так, спеціально внесені у формулу Turbo хімічно і поверхнево-активні речовини (ХАР і ПАР) дозволяють утримувати фулерени на поверхнях тертя в найнавантаженіших ділянках.

Таким чином вдається згладжувати шорсткості й поліпшувати трибологічні властивості вузлів тертя, усувати вібрацію і шуми. Зрештою, завдяки наявності збалансованого комплексу антиокисних, антикорозійних, протизадиркових і протизношувальних присадок кондиціонер металу Turbo поліпшує властивості самої моторної оливи, продовжує строк її служби та запобігає передчасному старінню.

Упаковка

Пластиковий флакон 125 мл, артикул XB 40060

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Сергій Кононенко
    5 stars
    Доброго дня, Фіат лінеа,1,4,турбо, T-JET , Можна використовувати?
    Відповідь експерта :

    Добрий день. Так використовуйте сміливо.

  • Олександр
    5 stars
    Дійсно працюючий реагент. Рекомендую.
  • Таня
    5 stars
    Залито оливу редбуст 504/507 десь менше 1000 км тому. До цього також регулярно замінювалося, мастило і фільтр були в норм стані, піджирання нема... Питання - чи можна залити дві баночки цієї присадки ( V оливи 8.2 літри)? Чи не нашкодить, бо олива вже не дуже свіжа? Чи може, краще щось інше, присадок у вас багато, але я завжди вважав що вони непотрібні, а краще частіше міняти масло? В редбусті також є ревіталізант, тому переживаю, чи не буде переконцентрації? Для чого в принципі люба ваша присадка тут в живому двигуні? Та просто вони працюють, а пробіг вже 330 тис. , мені здається є сенс в відновленні вже зношеного, навіть якщо того не відчуваєш.... чи ні? Мотор дизельний 2.7
    Відповідь експерта :

    Добрий день. Не нашкодить використовуйте сміливо. Кондиціонер металу для двигуна VERYLUBE Turbo один флакон 125мл. розрахован на 3-5л. оливи. На 8,5л. оливи використовується 2 флакони.

  • Борис Григорьевич
    5 stars
    Користуюсь цим кондиціонером металу років зо три. Мабудь це одна із недорогих але ефективних присадок. Додаю його і в двигун авто і в бензогенератор. Двигун взимку заводиться легше , працює рівніше. Оливу не їсть, і зменшилась витрата пального. У бензогенератора перестали плавати оберти при прогріві та став працювати тихіше та стабільніше. ( На бензогенераторі і відчув в принципі різницю з кондиціонером та без нього, коли забув його додати при заміні оливи.)
  • СВЯТОСЛАВ ЯКОВЛЕВИЧ
    5 stars
    СПАСИБО всегда его лью !1

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре