Ревіталізант EX120 для бензинових двигунів

Ревіталізант EX120 для бензинових двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Завдяки на 20% більшій * концентрації активної речовини володіє розширеним запасом відновлення зношених поверхонь і їхнього захисту від спрацювання.

* Порівняно з продуктом   ХАDO гель-ревіталізант для бензинових двигунів.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи:

1-й етап: вміст шприца внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.
2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

  • Оливу до закінчення ревіталізації міняти не рекомендується
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи
  • Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Кількість шприців для нових двигунів

Об’єм оливосистеми, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість шприців (8 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість шприців для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзахистом ХАДО.

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок-штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів.

Деталі двигуна нарощують в об’ємі, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, зношені в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття має унікальні властивості: велика міцність, висока корозійна стійкість, низька шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються оливонасоси, вузли турбонаддування, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

шприц-аплікатор 8 мл, артикул 10035 XA

шприц, в коробке 8 мл, артикул ХА 12035_2

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • сергей
    5 stars
    какой ревитализант в бензиновый двс посоветуете после капиталки
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Рекомендуем Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей обработка в 3 этапа с интервалом 200-300км.

  • Сергей Васильевич
    5 stars
    Здравствуйте,у меня скорее вопрос,купил авто с пробегом 150000,хочу заменить масло,разумеется на XADO синтетику 10W-40,но еще не мешает добавить ревилизиант,и еще такую штуку которая размягчаяет сальники,придаёт им эластичность,и масла перестаёт течь.Посоветуйте как сделать всё правильно.
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Заливаете масло XADO Luxury Drive 10W-40 SYNTHETIC прогриваете до рабочей температуры заливаете Stop Leak Engine - стоп-течь двигателя, добавка в масло и через 300-400км заливайте Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей

  • Дмитрий
    5 stars
    Здравствуйте. Помогите с выбором ревитализанта пожалуйста. Авто Рено Кего 1.4 газ/бензин,пробег 350 тысяч. Заранее благодарен.
    Відповідь експерта:

    Здравствуйте. Рекомендуем вам поэтапную обработку в 3 этапа Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей

  • Дмитрий
    5 stars
    Добрый день. Авто Mazda 6(gg). Пробег 170000. Езжу на газу. Хочу залить ревитализант для профилактики, но запутался. Посоветуйте.
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Рекомендуем Атомарный кондиционер металла АМС Tuning с ревитализантом прикаждой замени масла.

  • Андрій
    5 stars
    Привіт! Спочатку по схем використав "TotalFlush - очиститель маслосистемы двигателей" Так як масло витікало просто зі всіх можливих отворів (сапунив двигун), то додав 0,5л масла + залив очисник, проїхав 200 км як було написано, потім злив масло, замінив на XADO Atomic Oil 10W-40 SL/CI-4 + додали першу дозу ревіталізанта. Перший результат вже за два дні - масло перестало витікати, рівень тримається і досі - минув вже рівно тиждень - по місту і по трасі - втрат масла немає. Динаміка +\- (ще думаю може буксувати зчеплення). В суботу додав другу дозу ревітлізанта. Поки все чудово. Дякую за оперативну відправку першого разу, та і другий не дуже спізнився ) Мені подобається сервіс. Масло планую заливати і надалі. А, так - машина марки VW Golf Mk2 1.3 бензин. Ремонтував голову рік тому, але до блоку не брались - тільки клапани і сальники.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку