Каталог продукції

Оливи

Ревіталізант EX120 для бензинових двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Завдяки на 20% більшій * концентрації активної речовини володіє розширеним запасом відновлення зношених поверхонь і їхнього захисту від спрацювання.

* Порівняно з продуктом   ХАDO гель-ревіталізант для бензинових двигунів.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи:

1-й етап: вміст шприца внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.
2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

  • Оливу до закінчення ревіталізації міняти не рекомендується
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи
  • Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Кількість шприців для нових двигунів

Об’єм оливосистеми, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість шприців (8 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість шприців для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзахистом ХАДО.

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок-штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів.

Деталі двигуна нарощують в об’ємі, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, зношені в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття має унікальні властивості: велика міцність, висока корозійна стійкість, низька шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються оливонасоси, вузли турбонаддування, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

шприц-аплікатор 8 мл, артикул 10035 XA

шприц, в коробке 8 мл, артикул ХА 12035_2

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Олег
    5 stars
    Здраствуйте! У меня авт. Рено логан 10года в.. Пробег 195тыс.км. Заливал до 100тыс. в масло флакон Атомарный конд. метала 1 Stage 225мл. и 2-3 шприца в КПП. В данный момент машина бен. газ замечаней нет а вот когда ставиш под уклоном на всех передачах то прокатуется. Компресию не мерял. Чем посоветуете полечить. Зарание благодарю!
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем Вам Обратиться на СТО проверить компресию и довление.

  • Александр
    5 stars
    Здравствуйте.Какой срок годности у приобретенного EX 120? Спасибо.
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. У ревитализантов нет срока годности.

  • Володимир
    5 stars
    Доброго дня. У мене Чері Амулет 2007 р. 130 тис. Газ/бензин. Масляний насос поміняний 30 тис назад. Замінені кільця, всі вкладиші та гідро компенсатори. На холостих холодний двигун працюєтихо, при робочій температурі стукають гідрокомпенсатори та падає тиск масла. Поки щалив один шприц. Чи правильний продукт обрав?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Отличный вариант вносите следующие шприцы.

  • Віталій
    5 stars
    Доброго дня. Планую купити новий автомобіль Suzuki SX-4. Двигун 1.6, бензин. Пробіг відсутній. Який ревіталізант Ви порекомендуєте використовувати в цьому випадку? Дякую.
    Відповідь експерта :
  • Натан
    5 stars
    Авто Пежо 107, бензин 1л.(3 цилиндра), пробег 56000. При покупке авто выяснилось, что уровень масла был немного ниже минимума. Промыл двигатель перед сменой присадкой vitaflush, сменил масло и км 100-150 проехал просто на новом масле наблюдая за работой двигателя. Двигатель стала тише и мягче, но при запуске на холодную оставалась небольшая остаточная вибрация. Решил добавить один шприц ревитализанта. После внесения, двигатель стал работать ещё более ровнее, что на 3-х цилиндрах ощущается весьма хорошо. Но особенно это стало заметно при запуске на холодную. По раходу топлива пока сказать ничего не могу, т.к. после внесения не замерял. Вопрос к представителю компании: Пока в работе двигателя всё устраивает. Имеет ли смысл вносить второй шприц, согласно инструкции применения или внести следующий при очередной замене масла?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем сделать замену масла и обработать ДВС в 3 шприца с интервалом 200-250км. Вы этой обработкой сдедаете защиту двигателя приблизительно на 80тыс. км. 

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре