Лідер продажу XADO Мастило для ШРКШ

XADO Мастило для ШРКШ

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Консистентне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС), вузлів, підшипників авто мобілів та іншої техніки.

Містить ревитализант. Компенсує поточний знос деталей. Краща на сьогоднішній день мастило для ШРУС.

  • Ідеальне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей, зменшує їх спрацювання в 2-2,5 рази
  • Мастило здатне тривалий час захистити ШРКШ від вологи і бруду під час пошкодженні захисного чохла (пильовика)
  • Суперуніверсальне мастило: використовується для всіх вузлів автомобіля (маточинні підшипники коліс, кульові опори і шарніри, карданні з'єднання трансмісії, підшипники помпи і генератора); застосовується у вузлах промислової і побутової техніки (відкриті зубчасті передачі, підшипники ковзання і кочення, шестерні ручних шліфувальних машин, ланцюги і т. ін.)
  • Сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі змішується з ними в будь-яких пропорціях
  • Чудово змащує у будь-яких умовах експлуатації (екстремально високі навантаги, великі і малі швидкості зсуву, високі температури, запиленість і підвищена вологість)
  • Запобігає утворенню задирок і корозії, зменшує шум і вібрації
  • Завдяки наявності атомарного ревіталізанту підтримує поверхні деталей вузлів в ідеальному стані
  • Клас консистенції за NLGI: 2
  • Пенетрація при +25 ° С, × 10-1 mm: 275
  • Температура краплепадіння, °C вище: +280
  • Мастило виготовлене ​​за унікальною співкристалізаційною технологією. При цьому спеціальні активні присадки синтезуються в структуру комплексного загущувача. Це дозволяє реалізувати принципово новий і ефективний підхід в забезпеченні захисних властивостей мастила
  • Комплексний літієвий компонент «трансплантовано» в матрицю кальцієвого згущувача, що покращує змащувальні властивості
  • За рахунок високомолекулярних полімерів добре липне до поверхонь, що труться, і  має високі антикорозійні властивості мастила
  • Атомарний ревіталізант забезпечує унікальні протизносні властивості
  • Володіє перевагами в порівнянні з мастилами з дисульфідом молібдену.
  • Не містить MoS2. Саме тому не утворює твердих часток на поверхнях тертя, і у разі проривання пильовика ШРКШа, не утворює абразиву і агресивних кислот.
  • Колір, візуально: світло-бурштиновий
  • Робоча температура, тривалий час, ° C: не вище 140
  • Робоча температура, короткочасно, ° C: не вище 150
  • Трибологічні характеристики: навантаги зварювання, N: понад 7500
  • Трибологічні характеристики: показник спрацювання, mm: не більше 0,75

За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яке мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Виготовлене ​​за унікальною співкристалізаційною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загущувачі (ALASSCA-complex).

Специфікації та технології

виконує вимоги специфікацій:
NLGI 2 (ASTM D217) NLGI GC-LB
ISO-L-XBDIB 2 (ISO 6743-9) GOGM2N-20 (DIN 51502)

Детальні характеристики

Застосування

Найнадійніше мастило: гарантовано захистить ШРКШи, маточинні підшипники, опори і шарніри, карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективне під час екстремальних навантаг і високих температур.

Витримує точкові контактні навантаги 7500 Н, і тривало працездатне при +140 °С, (температура краплепадіння понад +280 °С). Завжди зберігає чудові змащувальні властивості, в тому числі на малих швидкостях зсуву, у запилених та вологих умовах.

Виготовлене ​​за унікальною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загущувачі (Alassca complex).
Леговане спеціальним пакетом присадок. За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яке мастило з дисульфідом молібдену (MoS2).

Може застосовуватися у вузлах промислової і побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання і кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів і т. ін.). Якщо використовувати шприц для замщення пластичним мастилом, вносити мастило через прес-маслянку до появи його надлишків із зазорів змащуваного з'єднання.

При закладці мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (рос. - ШРУС):
Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРКШ, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей.
Промити деталі, зібрати ШРКШ, дотримуючись відносного розташування деталей згідно нанесених міток.
Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРКШ, встановити захисний кожух і поставити ШРКШ на місце.

Під час ручного закладання: заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника, вузла, видаливши перед цим старе мастило.

Примітки

Рекомендоване для нових вузлів і механізмів.

Для суттєвого відновного ремонту використовуйте мастила ХАDО ВІДНОВЛЮВАЛЬНЕ або ХАDО РЕМОНТНЕ.

Сумісне з автомобільними та промисловими літієвими мастилами всіх типів, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.

Упаковка

Туба 125 мл., артикул XA 30204

Балон 400 мл., артикул XA 30404

Картридж 450 мл., артикул XA 30004

Ж/б 1 л., артикул XA 30504

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Сергей Васильевич
    5 stars
    Добрый день. Подскажите, подойдёт ли эта смазка для рулевой рейки ваз 1119? Или посоветуйте подходящую.
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Вам подходит эта смазка.

  • Сергей
    5 stars
    Спрей удобнее обычной смазки, качество покажет время работы шрусов.
  • Виктор Григорьевич
    5 stars
    Хорошая, качественная смазка.
  • Галина
    5 stars
    Чи можна цією змазкою змащувати такі деталі мотокоси (2 тактна, Китай) - нижній редуктор, вал штанги, шліци
    Відповідь експерта:

    Доброго дня. Так Рекомендуємо.

  • Олег
    5 stars
    Хорошая смазка, замечательный магазин. Спасибо

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку