Лідер продажу XADO Мастило для ШРКШ

XADO Мастило для ШРКШ

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Консистентне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС), вузлів, підшипників авто мобілів та іншої техніки.

Містить ревитализант. Компенсує поточний знос деталей. Краща на сьогоднішній день мастило для ШРУС.

  • Ідеальне мастило для шарнірів рівних кутових швидкостей, зменшує їх спрацювання в 2-2,5 рази
  • Мастило здатне тривалий час захистити ШРКШ від вологи і бруду під час пошкодженні захисного чохла (пильовика)
  • Суперуніверсальне мастило: використовується для всіх вузлів автомобіля (маточинні підшипники коліс, кульові опори і шарніри, карданні з'єднання трансмісії, підшипники помпи і генератора); застосовується у вузлах промислової і побутової техніки (відкриті зубчасті передачі, підшипники ковзання і кочення, шестерні ручних шліфувальних машин, ланцюги і т. ін.)
  • Сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі змішується з ними в будь-яких пропорціях
  • Чудово змащує у будь-яких умовах експлуатації (екстремально високі навантаги, великі і малі швидкості зсуву, високі температури, запиленість і підвищена вологість)
  • Запобігає утворенню задирок і корозії, зменшує шум і вібрації
  • Завдяки наявності атомарного ревіталізанту підтримує поверхні деталей вузлів в ідеальному стані
  • Клас консистенції за NLGI: 2
  • Пенетрація при +25 ° С, × 10-1 mm: 275
  • Температура краплепадіння, °C вище: +280
  • Мастило виготовлене ​​за унікальною співкристалізаційною технологією. При цьому спеціальні активні присадки синтезуються в структуру комплексного загущувача. Це дозволяє реалізувати принципово новий і ефективний підхід в забезпеченні захисних властивостей мастила
  • Комплексний літієвий компонент «трансплантовано» в матрицю кальцієвого згущувача, що покращує змащувальні властивості
  • За рахунок високомолекулярних полімерів добре липне до поверхонь, що труться, і  має високі антикорозійні властивості мастила
  • Атомарний ревіталізант забезпечує унікальні протизносні властивості
  • Володіє перевагами в порівнянні з мастилами з дисульфідом молібдену.
  • Не містить MoS2. Саме тому не утворює твердих часток на поверхнях тертя, і у разі проривання пильовика ШРКШа, не утворює абразиву і агресивних кислот.
  • Колір, візуально: світло-бурштиновий
  • Робоча температура, тривалий час, ° C: не вище 140
  • Робоча температура, короткочасно, ° C: не вище 150
  • Трибологічні характеристики: навантаги зварювання, N: понад 7500
  • Трибологічні характеристики: показник спрацювання, mm: не більше 0,75

За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яку мастило з дисульфідом молібдену (MoS2). Виготовлена ​​за унікальною сокрісталлізаціонной тих нології на складному комплексному літій-кальцієвий загущувач (ALASSCA-complex).

Специфікації та технології

виконує вимоги специфікацій:
NLGI 2 (ASTM D217) NLGI GC-LB
ISO-L-XBDIB 2 (ISO 6743-9) GOGM2N-20 (DIN 51502)

Детальні характеристики

Застосування

Найнадійніше мастило: гарантовано захистить ШРКШи, маточинні підшипники, опори і шарніри, карданні з'єднання трансмісії автомобіля. Особливо ефективне під час екстремальних навантаг і високих температур.

Витримує точкові контактні навантаги 7500 Н, і тривало працездатне при +140 °С, (температура краплепадіння понад +280 °С). Завжди зберігає чудові змащувальні властивості, в тому числі на малих швидкостях зсуву, у запилених та вологих умовах.

Виготовлене ​​за унікальною технологією на складному комплексному літій-кальцієвому загущувачі (Alassca complex).
Леговане спеціальним пакетом присадок. За всіма своїми властивостями значно перевершує будь-яке мастило з дисульфідом молібдену (MoS2).

Може застосовуватися у вузлах промислової і побутової техніки (відкритих зубчастих передачах, підшипниках ковзання і кочення, шестернях ручних шліфувальних машин, ланцюгів і т. ін.). Якщо використовувати шприц для замщення пластичним мастилом, вносити мастило через прес-маслянку до появи його надлишків із зазорів змащуваного з'єднання.

При закладці мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС):
Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей.
Промити деталі, зібрати ШРУС, дотримуючись відносне розташування деталей по нанесеним мітках.
Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.

Під час ручного закладання: заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника, вузла, видаливши перед цим старе мастило.

Примітки

Рекомендоване для нових вузлів і механізмів.

Для істотного відновного ремонту використовуйте мастила ХАDО ВІДНОВЛЮВАЛЬНЕ або ХАDО РЕМОНТНЕ.

Сумісне з автомобільними та промисловими літієвими мастилами всіх типів, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.

Упаковка

Туба 125 мл., артикул XA 30204

Балон 400 мл., артикул XA 30404

Картридж 450 мл., артикул XA 30004

Ж/б 1 л., артикул XA 30504

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Павел Степанович
    5 stars
    Рекомендую всем !!!!!!!!!
  • Васильович
    5 stars
    Скільки потрібно на один шрус. Пежо партнер 2.0 HDI Дякую.
    Відповідь експерта:

    Доброго дня. Однієї туби 125 мл достатньо.

  • Дмитрий Александрович
    5 stars
    рекомендую смазывать болты на салейнтблоках-болт не когда не прикипит!
  • Дмитрий Александрович
    5 stars
    эта смазка подходит для всего!пользуюсь уже не первый раз.Смазываю шаровые,наконечники-работает идеально!появился небольшой хруст в шрусе заменил родную смазку на хадо,хруст пропал,проехал 50тыс.очень доволен!
  • Виталий Васильевич
    5 stars
    При замене наружных пыльников ШРУС своего ланоса, обнаружил небольшую выработку в месте посадки шарико-подшипников ШРУС. Было решено заложить смазку ШРУС XADO, так как в ней присутствуют ревитализанты, для восстановления геометрии подшипников. Думаю после этого ШРУСы мне ещё послужат верой и правдой. Хотя до замены пильников нареканий на ШРУС не было. Всё надо делать вовремя! Спасибо производителю XADO. Советую всем.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку