XADO Мастило ремонтне

Упаковка:
Товару немає в наявності

Універсальне консистентне мастило.

Містить РЕВІТАЛІЗАНТ®. Компенсує знос до 80%. Призначена для ремонту вузлів і механізмів, що працюють в умовах високих навантажень.

  • Усуває поверхневі дефекти і сліди корозії
  • Відновлює геометрію деталей
  • Добре відводить тепло із зони тертя
  • Заращівает задираки і мікротріщини
  • Витримує високі швидкості обертання
  • Витримує високі швидкості обертання
  • Знижує шум і вібрацію
  • Компенсує 80% -й знос
  • Усуває корозію і захищає вузли від агресивних середовищ

Мастило здатне відновлювати які не підлягають традиційному ремонту високооборотні і високонавантажені вузли. Може передавати свої властивості будь-якому іншому штатному мастилу.

Специфікації та технології

виконує вимоги специфікацій:
NLGI 3 (ASTM D217) ISO-L-XBCEB 3 (ISO 6743-9)
KP3K-20 (DIN 51502)  

Детальні характеристики

Застосування

Мастило з найсильнішими ремонтними властивостями. Містить ревіталізант.

Рекомендується для підшипників, вузлів і деталей зі спрацюванням до 80%. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття: деталі нарощують в об’ємі, відновлюють первісну геометрію.

Традиційно використовується для відновлення працездатності спрацьованих маточинних підшипників, шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРКШ) та інших навантажених вузлів. Також може використовуватися для відновлення підшипників помпи, генератора, хрестовин карданів та ін.

Інші застосування: підшипники кочення і ковзання різних вузлів і механізмів у побуті та на виробництві.

  • Під час використання заправного шприца для пластичного мастила. Внести мастило у вузол через прес-маслянку до появи його надлишків із зазорів змащуваного з'єднання
  • Під час використання мастила в аерозольному балоні. Розпилити на деталь, попередньо очистивши її від забруднень
  • Під час ручного закладання. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла),  перед цим видалити старе мастило
  • Для відновлення працездатності шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРКШ) необхідно провести заміну старого мастила на мастило ХАDО Ремонтне*

* Демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРКШ, розібрати його, попередньо позначити відносне розташування всіх деталей.
Промити деталі (для промивання рекомендується використовувати XADO Універсальна індустріальна промивка або VERYLUBE Промивка конвеєрна).
Зібрати ШРКШ, дотримуючись розташування деталей згідно міток.
Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРКШ, встановити захисний кожух і поставити деталь на місце.
Експлуатувати автомобіль до усунення дефекту (зникнення сторонніх звуків під час руху), але не більше 5000 км пробігу.
Після цього замінити мастило ХАDО Ремонтне на мастило XADO для ШРКШ або штатне.
Якщо спрацювання обробленого ШРКШа було значним, то на перших кілометрах експлуатації можливий додатковий шум.

Рекомендується вибирати такий режим руху, при якому цей шум максимальний, наприклад на поворотах.

Примітки

Для вузлів, що вимагають періодичної заміни мастила, в далекій шем використовувати мастило XADO ЗАХИСТНА. Рекомендується для вузлів і механізмів, що виробили до 80% свого ресурсу.

  • Мастило ефективне для захисту від поточного спрацювання підшипників (до 10 000 min-1)
  • Не рекомендується використовувати для нових вузлів і деталей

Сумісна з автомобільними та промисловими літієвими мастилами всіх типів, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.

Показник Значення
Загущувач літієвий
Колір, візуально червоний
Клас консистенції по NLGI 3
Пенетрація при +25 °С, ×10-1 mm 250
Щільність при 25 °С, kg/l 0,97
Випаровуваність при 120 °С, % не більше 1,75
Температура краплепадіння, °C вище + 186
Рабочая температура:
довготривало, °C
короткочасно, °C

не вище 130
не вище 150
Трибологичні характеристики:
навантаги зварювання, N
критичні навантаги, N
показник спрацювання, mm

понад 2195
понад 823
не більше 0,75

*типові показники

Упаковка

Пакет 12 мл., артикул XA 30103

Туба 125 мл., артикул XA 30203

Балон 400 мл., артикул XA 30403

Картридж 450 мл., артикул XA 30003

Ж/б 1 л., артикул XA 30503

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Андрей
    5 stars

    Умер без преувеличения ролик кондиционера (скрежет был ужасный), цена нового 540грн. плюс квест чтобы его найти. Старая смазка засохла, отмыл и продул, внес хадо, запресовал, уже 2500км., тишина!

    5
  • Сергей
    5 stars

    Здравствуйте, сын залил данну смазку в кпп ваз. Что теперь делать, сливать и промывать?

    5
  • Станислав
    5 stars

    Можно использовать в кпп залить вместе с маслом для восстановления ?

    5
    Відповідь експерта:

    Добрый день. Используйте товар по назначению , для МКПП - Revitalizant EX120 для КПП и редукторов .

  • Виталий Васильевич
    5 stars

    Отличная и без преувеличения скажу "волшебная" смазка. На моём Ланос был обнаружен большой люфт в левом опорном подшипнике. В запасе нового не было, так как ставлю на свой Ланос только оригинальные запчасти GM а оригинал стоит не дёшево. Думаю, дай на время пока накоплю средства на два оригинальных опорных подшипника ( так как их желательно менять в паре) заложу красненькую, приятную на запах данную ремонтную смазку. И о чудо! Вибрация при резком торможении на большой скорости 130-150 км/ч, которая и послужила причиной проводимой мною диагностики передней левой ходовой, ушла. Не могу сказать как быстро, так как на таких скоростях приходится тормозить очень редко, но проблема ушла. Я был приятно удивлён. Как данная смазка смогла восстановить цементацию опорного подшипника, так как этот подшипник не высокооборотный и особо не нагревается?

    5
  • Вячеслав Анатольевич
    5 stars

    Подойдет ли такая смазка для направляющих тормозного суппорта? Или какая другая?

    5
    Відповідь експерта:

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку