Атомарний кондиціонер металу XADO Maximum Diesel Truck для всіх типів паливної апаратури

Упаковка:
?
Наявність уточнюйте

2-компонентний продукт. Поєднує в собі переваги кондиціонера металу та ревіталізанта 1 Stage 3-го покоління. Призначений для відновлювального ремонту і активного захисту деталей паливної апаратури дизельних двигунів вантажівок безпосередньо під час експлуатації автомобіля.

Після застосування Maximum Diesel Truck експлуатаційні характеристики паливної апаратури відновлюються до номінальних заводських. Завдяки ревіталізантові 1 Stage формується високоміцне захисне металокерамічне покриття на поверхнях тертя деталей. Відновлюються їхні робочі поверхні і компенсується поточний знос.

Засіб підходить для систем упорскування всіх типів зокрема Common Rail і насос-форсунок Unit injector/Pumpe-Düse.

Детальні характеристики

Застосування

Порядок обробки паливної апаратури двигуна з робочим об'ємом 10-15 л:

  • Вміст шприца видавити* в паливний бак перед заправкою пальним
  • Залити в бак не менше 150 л пального
  • Експлуатувати автомобіль у звичайному режимі

Примітки

Температура засобу перед застосуванням повинна бути не нижче 25 ° С. Перед застосуванням рекомендується очистити паливну систему двигуна.

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Рабочий об’єм двигуна, л. 10-15 15-25 25-40
Кількість шприців 30 мл., шт. 1 2 3
Схема обробки Одноразово

Упаковка

шприц 30 мл, артикул XA 40026

Технології та сертифікати

3C EFFECT

Трикомпонентна формула складу (агент 2D ковзання, ревіталізант 1Stage, кондиціонер металу) дозволяє домогтися одночасного ефекту відновлення зношених деталей, захисту їх від зносу і надвисокої анізотропної рухливості олії між деталями. Агент 2D ковзання забезпечує надлегке ковзання між деталями двигуна. Ревіталізант 1 Stage формує на поверхнях деталей металокерамічне покриття, тим самим відновлює робочі поверхні і компенсує поточний знос деталей двигуна. Кондиціонер металу зміцнює мастильну плівку, оптимально поєднується з ревіталізантом.

3G покоління

Інноваційний третє покоління ревіталізантів - це перш за все оптимальна розмірність і концентрація активованих наночастинок ревіталізанта, які є потужним каталізатором високошвидкісного зростання модифікованої зношеної поверхні. Це в свою чергу дозволяє формувати захисне металокерамічне покриття швидше, ефективніше і з пролонгованими захисними властивостями і здатністю до саморегенерації тривалий період.

RF 100

RF 100 - Фактор ревіталізації комплексна величина визначає властивості нового модифікованого покриття - рівень захисту, рівень відновлення і здатності до регенерації. RF = 100 позначає, що в результаті застосування продукту двигун пройшов повний цикл ревіталізації, він повністю відновлений і гарантовано захищений від зносу на 100 тис. Км пробігу.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Євген Андрійко
    5 stars
    Магазином задоволений,швидко відправили,добре запакували,товар добавив в паливо,виїзджу бак поділюся результатами,перед заливкою зробив промивку паливної системи very lube!
  • Сергій
    5 stars
    Добрый день обьем двигателя daf 5.9литра использувать всей шприц и бак 180л?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Так. перед заправкою на промиту паливну систему.

  • Олег
    5 stars
    А на двигатель 2 литра норм будет ?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Ні не рекомендуємо. Для Вашого двигуна можна використовувати Атомарний кондиціонер металу Maximum з ревіталізантом 1 Stage або як альтернатива  AMC Maximum Twin Turbo з комплексним адаптивним нанокомпонентом Ревіталізант® 1 Stage


  • Роман
    5 stars
    Здраствуйте ! ДАФ ХФ 95 ( топливная -не common rail ) После обработки мотор стал вести себя резвее и работать свежее Что это значит , тнвд - работает более точно , плунжерные пары - создают большее давление , а форсунки открываются и не позволяют пропустить топливо больше назначенного . Значит топливо все сгорает , не остаётся нагара не в камере сгорания не в системе выпуска . Расход упал на 1,5 л.
  • Андрей
    5 stars
    Доброго дня-если залили 1/3 этого тюбика в двигатель 1,6 дизель (объем масла 4,2 л) легкового авто-это проблема? - сливать ли все или можно ездить?)
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Не рекомендуємо преміняти на легкових авто так яак це не цільовий продукт. Для Вашого авто Кондиционер металла атомарный Maximum с ревитализантом 1 Stage рекомендуємо.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре