Каталог продукції

Оливи

Ревіталізант для дизельного двигуна

Упаковка:

Знятий з виробництва

?

Ревіталізант для дизельного двигуна.

Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту дизельного двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття (деталі двигуна нарощують об’єм, відновлюють свою геометрію). 

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунний і газорозподільний механізми
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації до 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано буде служити в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна з об'ємом оливи 3-10 літрів:

  • Видавити вміст однієї туби в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури
  • Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
  • Подальша експлуатація автомобіля - в штатному режимі
  • Повторити процедуру через 100-250 км
  • Проводиться ще через 100-250 км в тому ж порядку

Примітки

  • Оливу до закінчення обробки міняти не рекомендується.
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Обробка вважається закінченою при пробігу 1500 км
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години -  еквівалент 200 км пробігу)
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталі

Основні характеристики металокерамічного покриття:

  • Мікротвердість — 750 кг/мм2
  • Висока корозійна стійкість
  • Шорсткість Rа до 0,06 мкм
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливної системи двигуна, л 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Туб для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують об’єм, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту.

Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше. Це ефект захисту від спрацювання.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються робочі поверхні вузлів оливонасосів, валів і вкладишів (підшипників), дзеркал циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

туба, блістер 9мл., 10102 XA артикул

балон аерозольний, блістер 10мл, 10602 XA артикул

3 тубы, комплект, блістер, 27 мл, артикул XA 10202

Технології та сертифікати

1G покоління

Перше покоління ревіталізантов відмінно зарекомендувало себе серед автомобілістів. Простота застосування, гарантований   результат і прийнятна ціна - основні складові успіху цих продуктів. Передова технологія, яка випередила час і донині робить свою роботу: відновлює вузли, захищає деталі від поточного зносу, - до цих пір користується попитом.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Артем
    5 stars
    Посоветуйте масло для двигателя с большим пробегом. Заливаю 10w40.
    Відповідь експерта :

    Здравсствуйте.Если у Вас бензин то используйте Полусинтетическое масло 10W-40 SL/CI-4 XADO Atomic Oil,
    е
    сли дизель Дизельное масло 10W-40 CI-4 Diesel XADO Atomic Oil

  • Константин
    5 stars
    После капитального ремонта двигателя Mersedes 240D на обкатку залил один тюбик этого ревитализанта. Двигатель обкатывался 50000 км. Разогнать можно было до 80 км/ч , не более и уже начинал греться. После 50тыс. двигатель отпустило и машинка побежала. После капиталки прошел 300000 км. с периодичным обновлением ревитализанта каждые 100000 км. Слесаря, которые делали ремонт, сказали что ждут меня через 80000 на очередную капиталку))
  • Тарас
    4 stars
    Добрий день Можна використовувати паралельно з Multi Cleaner (Diesel), чи краще почергово?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Використовувати можна як почергово так і паралельно. Обробка двигуна не залежить від очищення топліваной системи.

  • Виталий
    5 stars
    Вольсваген 2004г, турбодизель 2.0, 300т.км,как родлить срок службы.
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем Вам использовать Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей

  • Алексей
    5 stars
    Добрый день, сделал кап. ремонт дизельного турбированного двигателя. Посоветуйте есть ли необходимость использовать ревитализант или другую присадку и если да, то когда сразу или после обкатки?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам использовать Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей после обкатки в свежее масло на прогретый двигатель.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре