Ревіталізант для дизельного двигуна

Ревіталізант для дизельного двигуна

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Ревіталізант для дизельного двигуна.

Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту дизельного двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття (деталі двигуна нарощують об’єм, відновлюють свою геометрію). 

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунний і газорозподільний механізми
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації до 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано буде служити в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна з об'ємом оливи 3-10 літрів:

  • Видавити вміст однієї туби в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури
  • Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
  • Подальша експлуатація автомобіля - в штатному режимі
  • Повторити процедуру через 100-250 км
  • Проводиться ще через 100-250 км в тому ж порядку

Примітки

  • Оливу до закінчення обробки міняти не рекомендується.
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Обробка вважається закінченою при пробігу 1500 км
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години -  еквівалент 200 км пробігу)
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталі

Основні характеристики металокерамічного покриття:

  • Мікротвердість — 750 кг/мм2
  • Висока корозійна стійкість
  • Шорсткість Rа до 0,06 мкм
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливної системи двигуна, л 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Туб для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки, деталі газорозподільного механізму (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують об’єм, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту.

Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше. Це ефект захисту від спрацювання.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються робочі поверхні вузлів оливонасосів, валів і вкладишів (підшипників), дзеркал циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

туба, блістер 9мл., 10102 XA артикул

балон аерозольний, блістер 10мл, 10602 XA артикул

3 тубы, комплект, блістер, 27 мл, артикул XA 10202

Технології та сертифікати

1G покоління

Перше покоління ревіталізантов відмінно зарекомендувало себе серед автомобілістів. Простота застосування, гарантований   результат і прийнятна ціна - основні складові успіху цих продуктів. Передова технологія, яка випередила час і донині робить свою роботу: відновлює вузли, захищає деталі від поточного зносу, - до цих пір користується попитом.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Руслан
    5 stars
    Мотор к9к , пробіг 180т. Що порадите?!
    Відповідь експерта :
  • Юра
    5 stars
    Вопрос двигатель к9к пробег 250000км что приложите для этого
    Відповідь експерта :
  • Марк
    5 stars
    Пользуюсь более 15 лет, стянуло воздушный фильтр- попала грязь в цилиндры, упала компрессия( очень плохо заводилась) за день до поездки в отпуск. Было принято решение- обработать ревитализантом Xado для дизельных двигателей. В итоге- по дороге выливая по 1 тюбику(из 3-х) каждые 300 км, у меня уже под Киевом авто заводилось с полпинка. С тех пор все свои авто после покупки обрабатываю данным составом.
  • Павел
    5 stars
    Добрый день!.Двигатель 1.9 tdi 110 л.с. 1998 год турбированый,пробег 300 000 км.Подскажите пожалуйста,Ревитализант для дизельного двигателя,и масло думаю 10w-40 полусинтетика,спасибо
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем для дизельного двигателя полусинтетику XADO Atomic Oil 10W-40 CI-4 Diesel и ревитализант Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей

  • Руслан М.
    5 stars
    Это скорее не отзыв, а вопрос,- Купил буса 2,5дизель, первым делом сменил масло, точнее состав черного цвета который не скапывал со щупа. При следующей замене масла хочу добавить присадку. Лить эту или Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage ? Спасибо.
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Сделайте промывку масляной системы с раскоксовкой колец TotalFlush - очиститель маслосистемы двигателей, через 150км сделать замену масла и в свежее масло Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку