Каталог продукції

Оливи

Ревіталізант для бензинового двигуна

Упаковка:

Знятий з виробництва

?

Ревіталізант для бензинового двигуна.

Призначений для захисту від спрацювання та відновлювального ремонту бензинового двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття (деталі двигуна нарощують об’єм, відновлюють свою геометрію). 

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано буде служити в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна з об'ємом олви 3-10 літрів:

  • Видавити вміст однієї туби в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури
  • Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
  • Подальша експлуатація автомобіля - в штатному режимі
  • Повторити процедуру через 100-250 км
  • Проводиться ще через 100-250 км в тому ж порядку

Примітки

  • Оливу до закінчення обробки міняти не рекомендується
  • Обробка вважається закінченою після пробігу не менш 1500 км
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигун після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку - в три етапи
  • Обробка двигунів на зрідженому газі аналогічна процесу обробки бензинових двигунів
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (зспрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі

Основні характеристики металокерамічного покриття:

  • Мікротвердість — 750 кг/мм2
  • Висока корозійна стійкість
  • Шорсткість Rа до 0,06 мкм
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливної системи двигуна, л 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обработки по этапам 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Туб для нових двигунів 2 4 6

 

Можливості:

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання деталі: циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки,  газорозподільний механізм (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують об’єм, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту.

Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше. Це ефект захисту від спрацювання.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються робочі поверхні вузлів оливонасосів, валів і вкладишів (підшипників), дзеркал циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

туба, блістер 9 мл, артикул ХА 10101 

балон, блістер 10 мл, артикул ХА 10601 

Технології та сертифікати

1G покоління

Перше покоління ревіталізантов відмінно зарекомендувало себе серед автомобілістів. Простота застосування, гарантований   результат і прийнятна ціна - основні складові успіху цих продуктів. Передова технологія, яка випередила час і донині робить свою роботу: відновлює вузли, захищає деталі від поточного зносу, - до цих пір користується попитом.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Игорь
    4 stars
    ЗАЗ Сенс, 2012 года. Расход масла от замени до замени. неодинаковая компрессия в цилиндрах (10,10,8,10). легкий звонкий (металический) стук в двигателе.Что посоветуете?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам сделать промывку двс Промывочное масло для двигателя VERYLUBE и залить свежее масло и в свежее масло  Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

  • Юрий
    5 stars
    Испытал ревитализант на своей мазде 6 2005 года выпуска. Великолепная вещь! Движок на сегодня прошел 540 тыс км. До сих пор 180 км/час по трассе прет. Никто его еще и пальцем не трогал. Ревитализант заливал на 350-ти тысячах. при недавней замене свечей попросил проверить компрессию. Во всех цилиндрах настолько одинаковая, что на СТО, где машина обслуживается с момента покупки, спросили когда и у кого я делал капиталку двигателю, поскольку у них в истории моей машины нет такой отметки. Были очень удивлены, когда сказал, что кроме них я никуда не езжу (за исключением шиномонтажа при пробое). Спасибо разработчикам.
  • Роман
    5 stars
    Добрый День. Опель Вектра 2 литра, дымит при разгоне. Что посоветуете ?
  • Александр
    4 stars
    Добрый день. Форд Сиерра 1985 г.в. Расход масла до 500г на 1000 км. Низкая компрессия в цилиндрах (10,10,8,14). Что посоветуете?
    Відповідь експерта :

    Добпрый день. Сделайте раскоксовку в цилиндры Раскоксовка поршневых колец, раскоксовка двигателя - Антикокс

  • Сергей
    4 stars
    VW Polo Sedan шумно начал работать двигатель и немного шумят гидрокомпенсаторы. Что посоветуете?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам использовать промывку маслосистемы Промывочное масло - промывка двигателя и трансмиссии 10 мин на холостых и заливаете свежее масло Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре