Ревіталізант для бензинового двигуна

Ревіталізант для бензинового двигуна

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Ревіталізант для бензинового двигуна.

Призначений для захисту від спрацювання та відновлювального ремонту бензинового двигуна без його розбирання. Формує на поверхнях пар тертя нове металокерамічне покриття (деталі двигуна нарощують об’єм, відновлюють свою геометрію). 

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано буде служити в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна з об'ємом олви 3-10 літрів:

  • Видавити вміст однієї туби в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури
  • Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
  • Подальша експлуатація автомобіля - в штатному режимі
  • Повторити процедуру через 100-250 км
  • Проводиться ще через 100-250 км в тому ж порядку

Примітки

  • Оливу до закінчення обробки міняти не рекомендується
  • Обробка вважається закінченою після пробігу не менш 1500 км
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигун після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку - в три етапи
  • Обробка двигунів на зрідженому газі аналогічна процесу обробки бензинових двигунів
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (зспрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі

Основні характеристики металокерамічного покриття:

  • Мікротвердість — 750 кг/мм2
  • Висока корозійна стійкість
  • Шорсткість Rа до 0,06 мкм
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливної системи двигуна, л 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обработки по этапам 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Туб для нових двигунів 2 4 6

 

Можливості:

В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання деталі: циліндропоршнева група в районі верхньої «мертвої» точки,  газорозподільний механізм (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів.

Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей. В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують об’єм, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту.

Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше. Це ефект захисту від спрацювання.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються робочі поверхні вузлів оливонасосів, валів і вкладишів (підшипників), дзеркал циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

туба, блістер 9 мл, артикул ХА 10101 

балон, блістер 10 мл, артикул ХА 10601 

Технології та сертифікати

1G покоління

Перше покоління ревіталізантов відмінно зарекомендувало себе серед автомобілістів. Простота застосування, гарантований   результат і прийнятна ціна - основні складові успіху цих продуктів. Передова технологія, яка випередила час і донині робить свою роботу: відновлює вузли, захищає деталі від поточного зносу, - до цих пір користується попитом.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • 0636169774
    5 stars
    Ауді 80 1.8 Бензин пробіг 300000 тисяч! Із сапуна йде дим і масло на кришці клапанні як соплі!!! Порадьте щось будь-ласка
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Ренкомендуем вам  Сделать промывку маслосистемы TotalFlush - очиститель маслосистемы двигателей 150-200км. и промыть Промывочное масло - промывка двигателя и трансмиссии 10-15 мин залить свежее масло и в свежее масло Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей

  • Владимир
    5 stars
    Двигатель ваз 21011 выпуска 1988 года. Ремонт не делался не разу. В 2011 году обработал ревитализантом для бензиновых двигателей. до обработки компрессия была от 5 до 7. После обработки стала 9 во всех цилиндрах. И такая по сей день. Но недавно стало брать масло. В выхлопную и сапун не дымит. Луж под двигателем нету. Можно ли что то сделать без разборки двигателя?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам сделать промывку масло-системы и обработать Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей

  • Артур
    5 stars
    БМВ Е34.2.5 без ваноса.1992год большой жер масла , 1 целиндр . Дымит , компрессия во всех 16.5-17. в1 на холодную 14.5 . машина бензин. перед покупкой авто, хозяин сказал что менял кольца ,,притрется,, проехал 5000км только хуже становиться . Советуют присадку залить .
    Відповідь експерта :
  • Юрий 7474
    5 stars
    Добрый день! машинка Сузуки гранд витара 2008г,2.4 рестайлинг,пробег 150тыс,после заливки контрофактного масла и пробеге 2000км появился небольшей глухой стук на холостых после прогрева,выпрыгивает иногда чек,что посоветуете?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. перед заменой масла Рекомендую залить промывку в масло https://xado.ua/avtomobilnaya-himiya/sredstva-dlya-dvigateley/maslosistema/promivka-maslosistemi/atomex-totalflush потом сделать антикокс в цилиндры https://xado.ua/avtomobilnaya-himiya/sredstva-dlya-dvigateley/ac-raskoksovka-porshnevih-kolets/antikoks , после этого промывается система промывочным маслом https://xado.ua/avtomobilnaya-himiya/sredstva-dlya-dvigateley/maslosistema/promivka-maslosistemi/promivochnoe-maslo от 10 до15мин.промываете на холостом ходу и сливаете. Заливаете масло https://xado.ua/masla/avtomobilnie-motornie-masla/synthetic-motornie-masla/xado-atomic-oil-5w-40-sm-cf и в свежее масло  Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

  • Сергей
    5 stars
    Здравствуйте Ваз разбег компрессии 12.5 ; 13 ; 11.5 ; 9.5 Что посоветуете ?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем Вам Антикокс - раскоксовка поршневых колец сделать замену масла и залить Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи