Каталог продукції

Оливи

Ревіталізант для циліндрів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Ревіталізант для циліндрів.

Призначений для відновлювального ремонту і подальшого захисту від спрацювання циліндропоршневої групи двигуна без його розбирання.

  • Збільшує компресію
  • Усуває дутлини та подряпини до 0,1 мм
  • Захищає циліндри від спрацювання під час холодного пуску
  • Знижує шуми і вібрацію
  • Збільшує потужність двигуна
  • Зменшує витрати пального
  • Знижує вміст CO і НС в вихлопних газах
  • Дає можливість вибіркового ремонту (обробка одного або декількох циліндрів)

Формує на поверхнях деталей циліндро-поршневої групи металокерамічне покриття. В результаті відновлюється геометрія циліндрів, відбувається зменшення їх внутрішнього діаметру, зникає еліпсність.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка циліндра двигуна внутрішнього згоряння:

  • Прогріти двигун (двигун повинен бути теплим, але не гарячим)
  • Викрутити свічку з циліндра, від'єднати центральний провід датчика розподілювача запалювання і комутатор
  • Для двотактних двигунів виставити поршень у верхню «мертву» точку (щоб уникнути попадання гелю у впускні і випускні вікна)
  • Внести (розпилити) 1 тубу  засобу * (10 мл балон) в циліндр
  • Забезпечити 15 - 20 ходів поршня (рукояткою, буксируванням, прокручуванням вивішеного ведучого колеса і т. ін.)
  • Закрутити свічку і 3-4 рази прокрутити стартер на 3-4 с  з інтервалами в 15-20с
  • Для двотактних двигунів внести засіб ще 1 туби (балона 10 мл) в паливний бак
  • Приєднати центральний провід, комутатор і, запустивши двигун, забезпечити його роботу на холостому ходу протягом 15 хв
  • Подальша експлуатація - в звичайному режимі

* Вичавлювати вміст туби необхідно на стінку циліндра, а не на поршень.

У важкодоступних місцях рекомендується використовувати медичний шприц з одягненою трубкою.

При цьому вміст туби можна розчинити у 5-10 мл теплої моторної оливи.

Обробка циліндра дизельного двигуна:

Проводиться аналогічно обробці бензинового двигуна шляхом внесення (розпилення) засобу в отвір демонтованої форсунки або свічки напруження.

При діаметрі циліндра понад 120 мм слід повторити цикл ревіталізації.

Примітки

Дозування:

1 туба (балон 10 мл) - 1 циліндр

1 балон 40 мл - 4 циліндри

Упаковка

туба, блістер 9мл, артикул XA 10105

балон аерозольний 40 мл, артикул XA 10605

балон аерозольний 10 мл, артикул XA 10505

ж/б 1л, артикул XA 10905

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Владимир
    5 stars
    Хадо пользуюсь много лет. Всегда эффект положительный . этим средством пользуюсь впервые. Примерно через 100км. машина поехала порезвее. Кампрессию не мерял, нет времени. Двигатель как обычно после обработки стал тише работать. В общем, как всегда, не зря потраченные деньги. Доволен.
  • Стам
    5 stars
    Добрый день.у меня проблема двигатель берет много масла Audi a6 tfsi 3.0 бензин. Компрессор.Подозрения на задиры в цилиндрах.Посоветуйте есть ли смысл обработать Вашей продукцией,и была ли у Вас практика с такими двигателями и эффективно ли это?большое спасибо
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Смысл есть. Рекомендуем для начала слелать промывку маслосистемы.а потом залить ревитализант в цилиндры Revitalizant EX120 для цилиндропоршневой группы

  • Руслан
    5 stars
    Здравствуйте,подскажите у меня задир одного цилиндра на 6 цилинровом моторе,компрессия упала до 5 очей стоит ли использовать вашу присадку и в каком количестве?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. В Вашем случае рекомендуем 1 балон 10 мл.  на 1 цилиндр. Ревитализант для цилиндров

  • Сергей
    5 stars
    Можно ли смешивать XADO AMC MAXIMUM 1 STAGE RF100 с другой XADO Revitalizant EX120?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Да можно смешивать смело.

  • Андрей
    5 stars
    А что лучше брать аэрозоль или тюб и как правильно это все сделать? Спасибо
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам Revitalizant EX120 для цилиндропоршневой группы.
    Применение: 
    Прогреть двигатель (двигатель должен быть теплым, но не горячим)
    Выкрутить свечу из цилиндра, отсоединить центральный провод датчика распределения зажигания и коммутатор
    Внести* содержимое 1 тубы в цилиндр
    Обеспечить 15–20 ходов поршня (прокручиванием вывешенного ведущего колеса, буксировкой и т. п.)
    Закрутить свечу и 3–4 раза запустить стартер на 3–4 с с интервалами в 15–20 с
    Подсоединить центральный провод, коммутатор и, запустив двигатель, обеспечить его работу на холостом ходу в течение 15 мин
    Дальнейшая эксплуатация — в обычном режиме

    •  

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре