Новинка Revitalizant EX120 для гідропідсилювача керма і гідравлічного устаткування

Revitalizant EX120 для гідропідсилювача керма і гідравлічного устаткування

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Revitalizant EX120 для гідропідсилювача керма і гідравлічного устаткування.

Посилений ревіталізант. Призначений для відновлювального ремонту і захисту від спрацювання гідропідсилювача керма та іншого гідравлічного обладнання. Під час обробки агрегатів гідросистем  на поверхнях деталей пристроїв, що качають та розподіляють (золотники), формується захисне металокерамічне покриття. В результаті відновлюються експлуатаційні характеристики гідравлічного обладнання.

  • Усуває виття насоса, викликане спрацюванням
  • Знижує зусилля на кермі
  • Знижує рівень шуму і вібрації насоса гідросистеми
  • Підвищує чіткість роботи гідропідсилювача керма вже через 50-100 км пробігу після застосування
  • Захищає деталі від спрацювання при зниженому рівні оливи

Детальні характеристики

Застосування

  • Необхідну кількість засобу попередньо розчинити * в 30-50 мл  гідравлічної рідини нагрітої до температури не нижче +35 °С
  • Отриману суміш внести в прогріту до робочої температури рідину в бачку гідропідсилювача керма
  • Після внесення засобу при заведеному двигуні через 2-3 хв обертати кермове колесо протягом 5 хв

Примітки

Характерною ознакою початку ревіталізації є поліпшення в роботі кермового механізму (зниження зусилля на кермі, чіткість роботи, зниження шуму) уже з перших кілометрів пробігу після обробки.

Дозування:

Об’єм гідравлічної системи (л) 1–2 2–5 5–8
Кількість туб (9 мл), кіл 1 2 3

* Перед застосуванням засобу слід замінити рідину в гідропідсилювачі керма і проїхати не менше 200 км:

- якщо рідина забруднена (непрозора, змінила початковий колір та ін.);

- рідина пропрацювала понад 40 000 км пробігу (більше трьох років) або її термін служби невідомий.

Упаковка

туба в блістері 9 мл, артикул XA 10332 

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Игорь
    5 stars
    Ниссан Максима 1989 года, залил Revitalizant EX120 для гидроусилителя руля по инструкции, изложенной здесь, чисто для профилактики, результат превзошел все ожидания: через примерно 100 км руль стал вращаться одним пальцем!
  • Сергей
    5 stars
    Чесно кажучи не очікував якихось змін, однак був приємно здивований коли після використання даної присадки руль реально почав легше крутитись, причому відчутно легше, руль тепер можна пальцем повертати. Я задоволений!
  • Ігор
    5 stars
    Добрий день. Лачетті 1.6 183тис. Був пробій прокладки блока циліндрів і витік масла в охолоджувальну рідину. Зняли голову, все почистили, замінили прокладку, шліфонули (циліндри, кільця, ковпачки на клапанах не перевіряли). Робота на бензині супер, але вище 3000 добавився звук. На газу так собі, але я думаю, що можливо відрегулювати. Сильніше і постійно цокотять гідрокомпенсатори (раніше тільки пару хвилин після старту). Після ремонту їсть масло 1л на 1000км. Часом на холодну білий дим, але на обертах 3-4тис. На холостих майже нічого. Компресія в нормі 11-12. Майстер порадив ваші присадки, але які? Що порадите?
    Відповідь експерта :
  • Александр
    5 stars
    Грузовик Volvo начал прикусывать руль в поворотах, на холостых трудно поворачивать. После обработки уже на третий день закусы прекратились, руль стал реально легче. Одним словом, присадка реально работает.Огромное спасибо менеджерам ХАДО .
  • Юрий Антоненко
    5 stars
    Залил согласно инструкции.При крайних положениях руля писк прекратился.Руль поворачивается легче.Спасибо.Авто -Туксон 2008 год.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи