Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів.
Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту дизельних двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Завдяки на 20% більшій * концентрації активної речовини має розширений запас по відновленню спрацьованих поверхонь і їх захисту від спрацювання.
* У порівнняні з продуктом ХАDO гель-ревитализант для дизельних двигунів.
- Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму;
- Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу);
- Підвищує до номінального тиск оливи в системі;
- Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах;
- Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість;
- Знижує рівень шумів і вібрації в 10 раз;
- Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази;
- Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»;
- Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км;
- Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км.
Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.
Детальні характеристики
Застосування
Обробка двигуна проводиться в три етапи:
1-й етап: вміст шприца внести в оливозаливний отвір двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.
2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.
Примітки
- Оливу до закінчення міняти не рекомендується
- Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
- Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
- Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи
- Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі. Однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
Дозування:
Об’єм оливосистеми, л. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
Кількість шприців (8 мл), шт. | 3 | 6 | 9 |
Схема обробка етапами | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Кількість шприців для нових двигунів | 2 | 4 | 6 |
Можливості:
Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзахистом ХАДО. В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання деталі циліндропоршневої групи в районі верхньої «мертвої» точки, газорозподільний механізм (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів. Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей.
В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують в об’єму, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше.
В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються оливонасоси, вузли турбонаддування, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.
Упаковка
шприц в блістрері 8 мл, артикул XA 10034
шприц в коробке 8 мл, артикул ХА 12034_2
Технології та сертифікати
Супутні товари
_8ml-180x180.jpg)
Відгуки про товар
Написати відгукХіти продажу
Нам важливо знати Вашу думку: