Каталог продукції

Оливи
Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів

Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Ревіталізант EX120 для дизельних двигунів.

Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту дизельних двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Завдяки на 20% більшій * концентрації активної речовини має розширений запас по відновленню спрацьованих поверхонь і їх захисту від спрацювання.

* У порівнняні з продуктом ХАDO гель-ревитализант для дизельних двигунів.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму;
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу);
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі;
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах;
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість;
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 раз;
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази;
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»;
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км;
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км.

Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи:

1-й етап: вміст шприца внести в оливозаливний отвір двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин.

2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Примітки

  • Оливу до закінчення міняти не рекомендується
  • Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
  • Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
  • Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи
  • Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі. Однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
60 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 60 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливосистеми, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість шприців (8 мл), шт. 3 6 9
Схема обробка етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість шприців для нових двигунів 2 4 6

Можливості:

Після обробки Ваш автомобіль знаходиться під суперзахистом ХАДО. В процесі експлуатації двигуна найбільш схильні до спрацювання деталі циліндропоршневої групи в районі верхньої «мертвої» точки, газорозподільний механізм (кулачок, штовхач), підшипники ковзання колінчастого і розподільного валів. Ревіталізант містить будівельний матеріал, який компенсує спрацювання цих деталей.

В результаті ревіталізації на поверхнях пар тертя формується нове багатофункціональне градієнтне покриття з набором необхідних службових характеристик і напружених станів. Деталі двигуна нарощують в об’єму, повертають ті самі «сотки» і «десятки», які були загублені, спрацьовані в процесі експлуатації. Це ефект ремонту. Отримане покриття має унікальні властивості: значну міцність, високу корозійну стійкість, низьку шорсткість. Після ревіталізації деталі двигуна гарантовано прослужать в 2-4 рази довше.

В результаті ревіталізації двигуна значно зростає і вирівнюється компресія в циліндрах, скорочується витрата пального, збільшується прийомистість і накат автомобіля, відновлюються оливонасоси, вузли турбонаддування, вали і вкладиші (підшипники), дзеркала циліндрів, усувається еліпсність. Двигун працює тихо і без вібрацій. Завдяки ревіталізації його завжди можна підтримувати в ідеальному стані.

Упаковка

шприц в блістрері 8 мл, артикул XA 10034

шприц в коробке 8 мл, артикул ХА 12034_2

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Дмитрий
    5 stars
    Обработал ДВС этой присадкой, проехал после обработки 10 км. Масло в двигателе стало желтого цвета (цвет присадки). То что масло изменило цвет так должно быть?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Изменение цвета масла возможно.

  • Виталий
    5 stars
    Добрый день! Через какое количество моточасов вносить второй и третий шприц при обработке двигателя дизельной кары ?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Каждые 2-3 моточаса рекромендуем Вам вносить по шприцу.

  • Дмитрий
    5 stars
    Здравствуйте! Автомобиль Ford Kuga 2018 года. Пробег 4000 км. Сразу после покупки Обработал ревитализантом New car. Можно ли еще обработать данной присадкой? Просто этот продукт уменьтшает расход на холостом ходу, уменьшает износ цилиндропоршневой группы, газораспределительного механизма. Боюсь, чтобы не навредить.
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте Дмитрий. Рекомендуем Вам повторно обработь ДВС после 40-50тыс. км.

  • Дмитрий
    5 stars
    Подскажите пжл присадку для дизельного двигателя Пежо Биппер 1,3 турбодизель
    Відповідь експерта :

    Добрый день. для вашего ДВС Рекомендуем Вам Ревитализант EX120 для дизельных двигателей обработка в 3 этапа

  • Юрий
    5 stars
    Здравствуйте я залил тюбик 1 stage, хочу обработать двигатель мерседес дизель 3 литра по полной программе. Стоит ли добавить три дозы этого ревитализанта для обработки турбины, или это будет лишним т.к. он уже обрабатывается? Спасибо.
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Можете залить ещё один тюбик если у вас большьшой пробег.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре