Каталог продукції

Оливи

Revitalizant EX120 для всіх типів паливної апаратури і систем упорскування

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Revitalizant EX120 для всіх типів паливної апаратури і систем упорскування палива.

Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту всіх типів паливної апаратури бензинових і дизельних двигунів. Під час обробки паливних насосів формує на поверхнях металевих деталей, що труться, захисне металокерамічне покриття. В результаті відновлюється геометрія деталей.

  • Відновлює геометрію і захищає від спрацювання тертьові деталі паливних насосів всіх типів, форсунок і насос-форсунок
  • Надійно захищає від неякісного пального
  • Скорочує витрату пального
  • Знижує рівень шуму і вібрацій
  • Зменшує кількість токсичних компонентів у відпрацьованих газах

Ревіталізант універсальний для всіх типів паливних систем, в тому числі K- \ KE- \ L-Jetronic®, Common Rail, Pump Düse та ін.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка паливної апаратури двигуна з робочим об'ємом до 5 л (5000 см3)

  • Вміст туби внести в паливний бак з мінімальною кількістю пального
  • Залити в бак 40 л пального
  • Експлуатувати автомобіль у звичайному режимі
  • Ревіталізація вважається закінченою приблизно через 100 годин роботи механізму (приблизно 3000 км пробігу).

Примітки

Перед застосуванням рекомендується очистити паливну систему двигуна. Додаткові (позаштатні) фільтруючі пристрої можуть знизити ефективність ревіталізації. Металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо агрегат знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.

Дозування:

Робочий об'єм двигуна, л 0-5 5-15 15-30
Кількість туб (9 мл),кіл 1 2 3

Упаковка

туба в блістері 9мл, артикул 10333 ХА

Відео звіти щодо застосування

Обробляємо двигун Гелем-ревіталізантом EX 120. Підводить двигун? Хочете відновити його і захистити від спрацювання? Рекомендуємо новий продукт компанії ХАДО - Гель-ревіталізант EX (Extreme Action) 120 для бензинових двигунів. Розфасовка тут звична - туба 9 мл, а ось вміст активної речовини виробник збільшив на 20%. Ще одна перевага продукту його бюджетність. Обробка проводиться в три прийоми, а значить і оплату можна розбити на три етапи!

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Евгений
    3 stars
    Добрый день. Я не могу понять, если один тюбик или шприч применяем на 40-60литрова а ревитализация считается закончена через 100ч. или 3000км, но на этом количестве топлива не возможно пройти 3000,или при каждой заправке надо добавлять присадку в топливо пока не проведёшь 3000км.
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Достаточно одного шприца. Заливается на бак 40-60л. выкатывается на половину и долаправляется и так пока не накатаете 3тыс. км.

  • Олег
    5 stars
    Добрый день! Подскажите через какой период можно использовать, если на данный момент только залил Multi Cleaner (Diesel) - очиститель топливной системы для дизельного двигателя? Спасибо.
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Можете использовать на следующий бак топлива.

  • Олег
    5 stars
    Подскажите можно ли использовать для VW Passat 2.0 TDI B7 пробег 130 тыс. км?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Используйте смело на полный топливный бак.

  • Евгений Квасницкий
    5 stars
    Не стоит надеятся на ощутимый эффект при применении в большинстве бензиновых двигателей. Эффект несомненно будет, однако из за особенностей рабочего процесса, заметить его не реально, разве что на стенде. А вот в дизельных моторах все должно быть по другому.
  • Денис
    2 stars
    Не могу сказать, что присадка помогла. Авто VW Passat 2009, 2.0 tdi. Пробег родной, я один владелец, на 100 000 решил попробовать ревитализант. К сожалению, чудес я не увидел, после цикла обработки попросту никакого эффекта.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре