Новинка Revitalizant EX120  для всіх типів дизельних двигунів

Revitalizant EX120 для всіх типів дизельних двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Revitalizant EX120 для дизельних двигунів.

Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від спрацювання і відновлювального ремонту всіх типів дизельних двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію).

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізму
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

 В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи.

1-й етап: вміст туби внести в оливозаливну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин. Подальша експлуатація в звичайному режимі.
2-й этап: проводится в тому ж порядку через 100-250 км пробігу.
3-й етап: проводиться в том ж порядку через 100-250 км пробігу.

Примітки

Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Захисне металокерамічне покриття формується на поверхні будь-якої працездатної деталі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити несправні деталі.
 

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Дозування:

Об’єм оливосистеми двигуна, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), кіл. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість туб для нових двигунів 2 4 6

Упаковка

туба в блістері 9 мл, артикул 10334 ХА

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відео звіти щодо застосування

Обробляємо двигун Гелем-ревіталізантом EX 120. Підводить двигун? Хочете відновити його і захистити від спрацювання? Рекомендуємо новий продукт компанії ХАДО - Гель-ревіталізант EX (Extreme Action) 120 для бензинових двигунів. Розфасовка тут звична - туба 9 мл, а ось вміст активної речовини виробник збільшив на 20%. Ще одна перевага продукту його бюджетність. Обробка проводиться в три прийоми, а значить і оплату можна розбити на три етапи!

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Andriy F
    3 stars
    Доброго дня, бачу тільки позитивні відгуки, що порекомендуєте для VW Golf5 1,9 Tdi та чи є гарантія на те, що не нашкодить, а буде краще?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам Ревитализант EX120 для всех типов топливной аппаратуры перед заправкой на полный бак

  • Юрий
    5 stars
    Что посоветуете для двигателя Lancia Phedra 2.2l JTD 2003? Спасибо
    Відповідь експерта :
  • Володимир Васильович
    5 stars
    Уже залил 3 шприца Е120 и один в топливную , прошел на них 4000 км . Машина начала тише работать тяга немного увеличилась Лью солярку с обычных АЗС - пока проблем не было ( двигатель JTD ) . И что примечательно - турбина перестала течь , то есть мокрота есть но потеков уже нет . Вопрос к представителям ХАДО : что еще можно взять для " лечения " турбины ?
    Відповідь експерта :
  • Сергей
    4 stars
    Добрый. Тойота 1991 года. Дизельный двигатель 2С. Работает как трактор (жестко). Что посоветуете?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем вам Ревитализант EX120 для дизельных двигателей. Заливать в 3 этапа с интервалом 200-250км.

  • Юрий
    5 stars
    У меня Cls 320cdi с немаленьким пробегом, стала плохо заводится и пропала тяга. После того как применил три тюбика Машина ожила. Приятно порекомендовать отличный продукт.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи