Каталог продукції

Оливи

Revitalizant EX120 для бензинових і на зрідженому природному газі (LPG) двигунів

Упаковка:
?
Наявність уточнюйте

Revitalizant EX120 для бензинових і газових двигунів.

Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від спрацювання і відновного ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

РЕВІТАЛІЗАНТ® підвищеної ефективності з концентрацією активного компонента 120% по відношенню до классических продуктам в тубі. Завдяки вдосконаленій формулі і посиленому дії мають поліпшені захисні і відновні властивості.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи

1-й eтап: Вміст туби внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин

2-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

3-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
 

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливосистеми двигуна, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість туб для нових двигунів 2 4 6

Упаковка

туба в блістері 9 мл, артикул 10335 ХА

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відео звіти щодо застосування

Обробляємо двигун Гелем-ревіталізантом EX 120. Підводить двигун? Хочете відновити його і захистити від спрацювання? Рекомендуємо новий продукт компанії ХАДО - Гель-ревіталізант EX (Extreme Action) 120 для бензинових двигунів. Розфасовка тут звична - туба 9 мл, а ось вміст активної речовини виробник збільшив на 20%. Ще одна перевага продукту його бюджетність. Обробка проводиться в три прийоми, а значить і оплату можна розбити на три етапи!

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Сергей
    5 stars
    Подскажите если залью в дизельный двигатель , ничего страшного не случится ? Просто уже купил
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Заливайте смело на прогретый лвигатель.

  • Роман
    5 stars
    Можно эту припадки добавлять в масло хадо?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем использовать Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей процесс восстановления в три этапа с интервалом 150-300км.

  • Андрей
    5 stars
    Kia Grand Sportage 2000г, купил его год назад, был очень уставший мотор, пробег 260000, после цикла 200+200+200 есть изменения, мотор стал тише, небольшая приемистость появилась на трассе, на холостых явно меньше "дрожать" стал. На холодный все еще цокают маслосъемные. Будем наблюдать .
  • Андрей
    5 stars
    Здравствуйте! Нива Шевроле сожрала 1литр масла примерно за 4-5000 км Эту присадку можно лить ? Или посоветуете какую ?
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Заливайте Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей в двигатель в свежее масло с интервалом 150-250км. Требуется для полной обработки 3 шприца

  • Феликс
    5 stars
    Использовал сразу после покупки, в моторе 3.8 Крайслер. Был небольшой масложор, от замены до замены требовалось порядка литра долива. Приобрел три тюбика, обработал строго по инструкции. На данный момент, после первого добавления присадки, пробег превышает 15т.км., расход масла стал символический, от замены до замены долива не просит, просто снижается уровень по щупу. Масло все тоже, Мобил синтетика. Надо будет попробовать то же самое, на масле Хадо.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре