Новинка Revitalizant EX120  для бензинових і на зрідженому природному газі (LPG) двигунів

Revitalizant EX120 для бензинових і на зрідженому природному газі (LPG) двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Revitalizant EX120 для бензинових і газових двигунів.

Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від спрацювання і відновного ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

РЕВІТАЛІЗАНТ® підвищеної ефективності з концентрацією активного компонента 120% по відношенню до классических продуктам в тубі. Завдяки вдосконаленій формулі і посиленому дії мають поліпшені захисні і відновні властивості.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи

1-й eтап: Вміст туби внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин

2-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

3-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
 

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливосистеми двигуна, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість туб для нових двигунів 2 4 6

Упаковка

туба в блістері 9 мл, артикул 10335 ХА

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відео звіти щодо застосування

Обробляємо двигун Гелем-ревіталізантом EX 120. Підводить двигун? Хочете відновити його і захистити від спрацювання? Рекомендуємо новий продукт компанії ХАДО - Гель-ревіталізант EX (Extreme Action) 120 для бензинових двигунів. Розфасовка тут звична - туба 9 мл, а ось вміст активної речовини виробник збільшив на 20%. Ще одна перевага продукту його бюджетність. Обробка проводиться в три прийоми, а значить і оплату можна розбити на три етапи!

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Сергій
    5 stars
    Добрий день!У мене Ваз 21124, 1,6 обєм двигуна, 16 клапанів, газ-бензин, 270000 км. пробігу.зупинився на цьому ревіталізанті.Питання: будь ласка порекомендуйте як і сеільки тубів замовити і як правильно ним скористатися, якшо замовлю. Дякую!.
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендуем Вам заливать в свежее масло с интервалом 200-300км. Количество 3шт.

  • Сергей
    5 stars
    Доброго дня! У мене Сандеро 1,2, 16 клапанний, 2011. Проїхав 135000. Для профілактики хочу скористатись ревіталізантом, підкажіть, коли краще зробити, до заміни масла в двигуні чи після? І для профілактики скільки порцій використати?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Рекомендуємо Вам заливати Ревитализант EX120 для бензиновых двигателей після заміни масла. Вам потрібно 3 шприца з інтервалом 200-250км.

  • Павло
    5 stars
    Mutsubishi lancer x 2008 р. 232000км, бере на 3000км 1 л масла, машина їде добре, не димить, що можна застосувати щоб зменшити розхід масла?
    Відповідь експерта :
  • Игорь
    5 stars
    Киа спортаж. Прошла 120тис. Км. Двигатель 1.6. Автомат. Шум двигателя на холодную. Что рекомендуєте применить. И вопрос. Ви отправляете свою продукцию в Израиль?
    Відповідь експерта :

    Рекомендуем использовать ревитализант 1 Stage

    Ревитализант 1 Stage для бензиновых и дизельных двигателей
  • Юлий
    5 stars
    Использовал реавитализант EX-120 как рекомендовано 3 тубы . Двигатель с ГБО 4-го поколения прошёл 150 тыс.км . Уже после 2-го тюбика был эффект - работа двигателя на порядок тише мягче и устойчивей на холостом ходу !!!!! Надеюсь до 300 тыс. двигатель будет работать без кап.рем...

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку