Новинка Revitalizant EX120  для бензинових і на зрідженому природному газі (LPG) двигунів

Revitalizant EX120 для бензинових і на зрідженому природному газі (LPG) двигунів

Упаковка:
?
Товару немає в наявності

Revitalizant EX120 для бензинових і газових двигунів.

Посилений ревіталізант. Призначений для захисту від спрацювання і відновного ремонту бензинових і газових двигунів, в тому числі форсованих і з турбонаддуванням. Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття (деталі двигуна відновлюють свою геометрію). В результаті оновлений агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантовано служить в 2-4 рази довше.

  • Відновлює і захищає від спрацювання деталі, що труться, циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
  • Значно знижує витрату пального (до 30% на холостому ходу)
  • Підвищує до номінального тиск оливи в системі
  • Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
  • Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
  • Знижує рівень шумів і вібрації в 10 разів
  • Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
  • Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
  • Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
  • Дозволяє експлуатацію двигуна при аварійному витоку оливи до 300 км

РЕВІТАЛІЗАНТ® підвищеної ефективності з концентрацією активного компонента 120% по відношенню до классических продуктам в тубі. Завдяки вдосконаленій формулі і посиленому дії мають поліпшені захисні і відновні властивості.

Детальні характеристики

Застосування

Обробка двигуна проводиться в три етапи

1-й eтап: Вміст туби внести в оливоналивну горловину двигуна, прогрітого до робочої температури. Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин

2-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

3-й eтап: Проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу

Примітки

Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу.

Оливу до закінчення міняти не рекомендується.
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу).
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом.
Двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три етапи.
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів.
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (спрацювання 100%), необхідно замінити зруйновані деталі.
 

100 000 інтервал повторної обробки

Захисне покриття активно протягом 100 000 км пробігу, після цього рекомендується повторна обробка.

Дозування:

Об’єм оливосистеми двигуна, л. 3-10 11-20 21-30
Кількість туб (9 мл), шт. 3 6 9
Схема обробки етапами 1+1+1 2+2+2 3+3+3
Кількість туб для нових двигунів 2 4 6

Упаковка

туба в блістері 9 мл, артикул 10335 ХА

Технології та сертифікати

2G покоління

Друге покоління ревіталізантов відкрило нову еру в відновлення і захист двигунів від зносу. Тепер діючої речовини стало більше і зросла його ефективність, що дало нового продукту незаперечну перевагу в відношенні ціна-якість. Удосконалена і Посилення формула надала продукту поліпшені захисні і відновні властивості.

Відео звіти щодо застосування

Обробляємо двигун Гелем-ревіталізантом EX 120. Підводить двигун? Хочете відновити його і захистити від спрацювання? Рекомендуємо новий продукт компанії ХАДО - Гель-ревіталізант EX (Extreme Action) 120 для бензинових двигунів. Розфасовка тут звична - туба 9 мл, а ось вміст активної речовини виробник збільшив на 20%. Ще одна перевага продукту його бюджетність. Обробка проводиться в три прийоми, а значить і оплату можна розбити на три етапи!

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Игорь Вячеславович
    5 stars
    Geely MK, пробег 23000, газ пропан, сколько этапов необходимо сделать?
    Відповідь експерта :

    Добрый день. Рекомендованная обработка в 3 этапа

  • Владимир
    5 stars
    Продукцию ХАДО доводилось покупать и раньше , данный ревитализант приобрёл первый раз. Конкретно, применил к змз 406, хоть состояние двигателя было очень хорошим всёже двигатель работает мягше и тише. Пробег с данной присадкой 850км. Обший пробег машины не знаю, брал машину с рук. Авто 2006 года. Впервые решил испытать продукцию ХАДО примерно лет 15 назад, приобрел один тубик для бензиновых двигателей, растворил содержимое в 20 литровой канистре с бензином. Было 4 испытуемых мопеда с движками ш58 ш51. Померял компрессию, записал, залил в баки мопедов до полного. Хлопци выкотали примерно по пол бака и я решил проверить результат. Компрессия поднялась у всех по разному от одной атмосферы до двух. И это только от одной тубы и только от +- 3литров спаленого безина с присадкой. Цифры замеров компресии к сожалению не помню.
  • Валентин
    5 stars
    Здравствуйте. Скажите пожалуйста, vw polo 1,6. Главной проблемой двигателя CFNA 1.6 является стук «на холодную». Пробег 60 тыс. км. Можно чем то помочь? Спасибо.
    Відповідь експерта :

    Здравствуйте. Рекомендуем Вам залить на свежее масло Атомарный кондиционер металла Maximum с ревитализантом 1 Stage

  • Игорь
    5 stars
    После обработки в три этапа через каждые 100 км двигатель стал работать гораздо тише и равномернее, спасибо!
  • Ярослав
    5 stars
    Застосували на двигуні Дт 70 Львівського автопогрузчика. Результат: капіталку відклали.

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре

Каталог продукції

Оливи