Погано запускається дизельний двигун

  1. Низька компресія в циліндрах двигуна
  2. Знос плунжерних пар паливного насоса
  3. Загущення дизпального за низької температури
  4. Забруднення розпилювачів форсунок, несправність форсунок, чорний вихлоп
  5. Несправність стартера чи слабкий акумулятор
  6. Несправності системи випередження впорскування
  7. Несправності в системі управління свічками розжарювання і відмова свічок розжарювання
  8. Засміченість паливного фільтра
Зображення проблематики

Рекомендації

  1. За низької компресії дизельний двигун погано заводиться "на холодну" та трішки краще "на горячу", причому заводиться не різко, вибухово, а як би "навздогін".
    Причини низької компресії: спрацювання циліндрів, закоксування чи руйнування поршневих кілець, нещільне прилягання або прогоряння клапанів, прогоряння дна поршня.
    У разі закоксування поршневих кілець рекомендується внести в кожен циліндр через свічки розжарювання або отвори для форсунок один з препаратів Антикокс - розкоксовка поршневих кілець або Verylube Розкоксовка для двигунів, для раскоксування перед зміною моторної оливи рекомендується використовувати засіб TotalFlush - очисник оливосистеми двигуна.
    Коли спрацювання циліндрів і поршневих кілець некритичне, рекомендується провести повну обробку оливної системи двигуна продуктом Ревіталізант для дизельного двигуна або Атомарний кондиціонер металу Maximum із ревіталізантом 1 Stage.
  2. Друга і найпоширеніша причина поганого запуску дизеля «на горячу» — спрацювання плунжерних пар паливного насоса. Спрацьовані плунжерні пари у ПНВТ (паливних насосах високого тиску) холодне пальне ще можуть перекачувати, а от, коли воно трішки нагрівається і стає більш рідким, то вже не подається в необхідному об’ємі для нормального запуску дизеля.
    Некритичне спрацювання плунжерних пар паливного насоса високого тиску можливо відновити шляхом попереднього промивання спеціальними очисниками і подальшої обробки паливної системи дизельних двигунів гелем-ревіталізантом ХАДО для паливних систем.
    Рекомендовані промивки для паливної системи дизельних двигунів: Рекомендовані гелі-ревіталізанти ХАДО для відновлення спрацювання плунжерних пар ПНВТ:
  3. З метою зниження температури застигання дизельного пального на 7-12 ºС рекомендується при температурі навколишнього повітря до + 5 °С і нижче регулярно додавати в незастигле дизельне пальне препарати:
  4. Якщо розпилювачі форсунок швидко забруднюються, рекомендується регулярно застосовувати очисники паливної системи дизельного двигуна, зазначені в п. 2.
    Чорний вихлоп під час роботи двигуна може з’являтися через критичне накопичення відкладень у фільтрі сажі (DPF).
    Якщо є підозра, що несправні форсунки, треба перевірити їх на стенді і, в разі необхідності, їх замінити.
  5. За будь-якої несправності стартера треба його ремонтувати. Слабкий акумулятор необхідно зарядити або замінити на новий.
  6. Несправність системи випередження впорскування швидко виправлять фахівці.
  7. Несправності в системі управління свічками розжарювання і відмова свічок розжарювання усуваються перевіркою роботи свічок розжарювання і, якщо необхідно, їх заміною.
  8. У разі засмічення паливного фільтра його міняють на новий і надалі роблять профілактичне промивання паливної системи очисниками, зазначеними в п. 2. (можливо, після промивання паливної системи потрібно буде повторно замінити паливний фільтр).

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку