Поганий запуск дизельного двигуна «на гарячу»

Причини:

  1. Якщо гарячий дизель погано запускається, а холодний легко, то причиною цьому може бути несправність ПНВТ — спрацювання плунжерної пари. Коли пальне нагрівається, зменшується його в'язкість і зростають гідравлічні втрати у зазорах. Плунжер в цьому випадку не в змозі розвинути тиск достатній для відкриття форсунок на пускових обертах і пальне погано надходить у камеру згоряння.

     

  2. У сучасних дизелях поганий запуск "на гарячу" може бути пов'язаний з несправністю датчика керуючої форсунки. Одна з форсунок (керуюча) двигуна оснащена датчиком температури двигуна. Під час запуску холодного двигуна цей датчик дає команду на зміну кута впорскування пального і на підігрів пального у фільтрі (якщо двигун обладнаний подібною системою). Якщо датчик несправний, то під час запуску гарячого двигуна подається команда як на запуск холодного мотора. В результаті відбувається перезбагачення паливної суміші, виникнення парових пробок в паливних магістралях і двигун запускається з великими труднощами.
Зображення проблематики

Рекомендації

  1. У разі некритичного спрацювання плунжерних пар ПНВТ дизельного двигуна не обов'язково робити заміну паливного насоса. Рекомендується зробити промивання паливної системи за допомогою внесення в паливний бак одного з препаратів — очисників паливних систем дизельних двигунів: Після промивання обробити паливну систему будь-яким з наведених гелів-ревіталізантов ХАДО для паливних систем для відновлення спрацювання плунжерних пар: Після обробки паливної системи гелем-ревіталізантом ХАДО з метою захисту ПНВТ від можливого використання неякісного пального і від подальшого спрацювання плунжерних пар рекомендується один раз на 10 000 км пробігу використовувати Jet 100 Fuel Pump Protect Diesel - Засіб для захисту паливної апаратури (дизель).

     

  2. Якщо несправний датчик температури двигуна на керуючій форсунці, треба його замінити.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку