Застигає дизельне пальне, поганий пуск дизельного двигуна при зниженні температури навколишнього повітря

Відео: Як працює антигель? Огляд від компанії XADO

  1. Використання дизельного пального, яке невідповідає сезонові або кліматичній зоні, а також застосування дизпального, яке невідповідає нормативним показникам (великий відсоток вмісту парафінів).
    Причиною застигання дизельного пального є наявність в ньому парафінових вуглеводнів (парафінів). При зниженні температури парафін починають кристалізуватися. В результаті дизпальне мутніє і загусає. Дрібні кристали парафіну утворюють пластівці, які забивають паливні фільтри, осідають в трубопроводах і блокують подачу пальногов циліндри.
  2. Наявність води в дизельному пальному. Вода в дизельному пальному може бути причиною порушення його подачі в циліндри двигуна за низьких температур. Коли на вулиці "плюс" вода з пальним утворює емульсію, що руйнує фільтруючі елементи фільтрів тонкого очищення, а за мінусової температури з'являються кристали льоду, які закупорюють паливні фільтри.
Зображення проблематики

Рекомендації

  1. У тому випадку, якщо треба використовувати дизельне пальне, що невідповідає сезону, кліматичній зоні або нормативним показникам, рекомендується до зниження температури навколишнього повітря внести в дизельне пальне один зі спеціальних депресорних препаратів: Застосування цих препаратів відповідно до інструкції дозволить знизити температуру застигання дизельного пального на 10…12 ºС, а температуру граничної фільтрації пального 8…10 ºС.

  2. Для зв'язування і видалення води з дизельного пального рекомендується регулярно застосовувати один із спеціальних очисників паливних систем дизельних двигунів:

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку