Замаслений повітряний фільтр

Основні причини:

  • Незначний наліт із оливи на елементі повітряного фільтра з'являється внаслідок остаточного засмічення фільтра або істотного забруднення системи вентиляції картера: трубопроводів, оливовідбивача, сітки оливоприйомника, клапана вентиляції картера.
  • Сильне замаслення фільтруючого елемента повітряного фільтра і присутність оливи в трубопроводах і піддоні корпусу повітряного фільтра викликані високим тиском картерних газів внаслідок спрацювання деталей циліндропоршневої групи двигуна.
Зображення проблематики

Рекомендації

  • Поява невеликого оливного нальоту на поверхні повітряного фільтра свідчить про забруднення системи змащення двигуна або повне засмічення фільтруючого елемента.

    У разі засмічення повітряний фільтр треба замінити.

    При забрудненні системи змащення двигуна рекомендується перед плановою заміною оливи в стару внести VitaFlush — очищувач оливних систем двигунів, і проїхати з ним 700-1000 км. Потім замінити моторну оливу разом з оливним фільтром. Застосування XADO VitaFlush під час кожної заміни оливи дозволить утримувати двигун і систему вентиляції картера в чистому стані.

  • У разі сильного замаслення повітряного фільтра, якщо деталі циліндропоршневої групи двигуна у некритичному стані (визначається діагностикою двигуна), рекомендується провести позапланову заміну оливи з попереднім промиванням системи за допомогою XADO VitaFlush.

    Після промивання системи змащення засобом XADO VitaFlush і заміни моторної оливи рекомендується провести обробку двигуна гелями-ревіталізантами ХАДО для двигунів з метою відновлення спрацювання деталей циліндропоршневої групи.

    Рекомендовані ревіталізанти XADO для обробки системи змащення двигуна: XADO гель-ревіталізант (для дизельних або бензинових двигунів відповідно) або XADO Ревіталізант EX 120 (для дизельних або бензинових двигунів відповідно); XADO 1 Stage; XADO АМС Maximum — кондиціонери металу з ревіталізантом.

  • Якщо повітряний фільтр сильно замащенний і системиа вентиляції картера засміченна через критичне спрацювання або руйнування деталей циліндропоршневої групи двигуна (може бути визначено в результаті діагностики), то в такому випадку проводиться капітальний ремонт двигуна.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку