Туге кермо

Характерні симптоми і ймовірні причини тугого керма з гідропідсилювачем:

  • Симптом: туге кермо в обидва боки.

    Імовірні причини:

    • Механічне спрацювання насоса гідропідсилювача керма
    • Недостатній рівень гідрорідини в бачку ГПК
    • "Залипання" (втрата рухливості) перепускного клапана насоса ГПК
    • Слабкий натяг або спрацювання приводного ременя гідронасоса ГПК
  • Симптоми:
    • Пропадає зусилля на кермі в центральному положенні
    • "Закушування", скрипи при обертанні керма
    • Пропадає зусилля на кермі в одну сторону
    • Кермо погано повертається (не повертається) в центральне положення

    Імовірні причини: поява або розвиток дефектів в кермові рейці або редукторі механізму керування.

  • Симптом: туге кермо під час різкої зміни напряму обертання.

    Імовірні причини:

    • Потрапляння повітря в гідросистему ГПК
    • Зниження продуктивності насоса через спрацювання
    • Слабкий натяг або спрацювання приводного ременя
зображення проблематики

Рекомендації

  • У разі зниження продуктивності насоса ГПК через механічне спрацювання рекомендується спочатку провести повну заміну спецрідини в системі (рекомендується застосовувати відповідні спецрідини XADO: XADO ATF III; XADO ATF III / IV / V; XADO ATF VI; XADO CHF або LHM. Після заміни рідини треба провести обробку гідросистеми одним з гелів-ревіталізантів ХАДО: XADO Гель-ревіталізант для гідропідсилювача керма; XADO ревіталізант EX 120 для гідропідсилювача керма; для вантажних автомобілів XADO АМС Maximum Diesel Truck для гідропідсилювача керма.
  • При недостатньому рівні долити спецрідину до необхідного рівня, визначити і усунути причину витоку.
  • У разі «залипання» перепускного клапана рекомендується злити рідину. Якщо можливо демонтувати перепускний клапан, промити, визначити причину втрати рухливості і, в разі необхідності, замінити. Залити свіжу спецрідину, проїхати 100-300 км для того, щоб переконатися в працездатності гідросистеми і з метою профілактики від спрацювання обробити гідросистему додавши в рідину XADO гелі- ревіталізанти: XADO Гель-ревіталізант для гідропідсилювача керма; XADO Ревіталізант EX 120 для гідропідсилювача керма; для вантажних автомобілів — XADO АМС Maximum Diesel Truck для гідропідсилювача керма.
  • Якщо слабко натягнутий ремінь, рекомендується визначити причину. У разі спрацювання ремінь необхідно замінити; у разі ослаблення правильно натягнути.

    Примітка: з метою належного догляду за технічним станом ременів і захисту їх від висихання і розтріскування рекомендується регулярно застосовувати препарат Verylube Засіб для ременів.

  • Якщо в кермовій рейці або редукторі механізму керування виявленні дефекти, необхідно провести ремонт і заміну деталей.

    Примітка: з метою профілактики спрацювання редуктора механізму керування вантажних автомобілів рекомендується один раз в 50-70 тис. км пробігу провести його обробку XADO АМС Maximum Diesel Truck для гідропідсилювача керма шляхом додавання в оливу редуктора.

  • У випадку потрапляння повітря в гідросистему необхідно звернутися до фахівців для видалення повітря з гідросистеми ГПК і усунення причини появи цього явища.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку