Стукіт гідрокомпенсаторів

Під час першого запуску двигуна після стоянки деякий час чути характерний (часте цокотіння). Причиною неприємного звуку може бути забруднення форсунок та/або спрацювання гідрокомпенсаторів. На справному двигуні звук зникає після прогрівання. Несправні ж гідрокомпенсатори продовжують стукати. Спочатку вузол необхідно ретельно промити. Це допоможе з'ясувати причину стуку: якщо справа в забрудненні, стукіт зникне після промивання жиклерів. Якщо ж гідрокомпенсатори спрацьовані, стукоту можна спробувати позбутися, збільшивши в'язкість оливи або замінивши її на більш густу. Більш в'язка олива ущільнить зазори. Якщо гідрокомпенсатори мають критичне спрацювання, їх необхідно замінити.

Зображення проблематики

Рекомендації

Промивання жиклерів гідрокомпенсаторів: VitaFlush - очисник оливосистемы (універсальний), який додається в моторну оливу (пробіг від 200 до 1000 км).

Підвищення в’язкості оливи Complex Oil Treatment - антидимна присадка з ревіталізантом.

Застосування оливи з підвищеною високотемпературною в'язкістю. Наприклад, перехід з оливи з в'язкістю SAE 5W-40 на оливу SAE 5W-50.

Примітка

Досвід показує, що застосуванняКондиціонер металу TURBO, який має м'яку миючу дію, дозволяє зменшити стукіт гідрокомпенсаторів.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку