Зниження рівня охолоджуючої рідини

Основні причини:

  1. Негерметичний радіатор
  2. Негерметичний радіатор пічки
  3. Негерметичний бачок розширювання
  4. Витоки охолоджуючої рідини через негерметичні з'єднання патрубків і шлангів
  5. Пошкоджено ущільнення водяного насоса
  6. Пошкоджено кільце ущільнювача корпусу водяного насоса
  7. Недостатньо затягнуті болти кріплення головки блоку циліндрів (під час тривалої стоянки на холодному двигуні з'являється течі охолоджуючої рідини в стику головки блоку з блоком циліндрів, крім того можлива поява слідів охолоджуючої рідини в моторній оливі)
  8. Порушення герметичності прокладки головки блоку циліндрів
  9. Витік охолоджуючої рідини через заглушки водяної сорочки блоку циліндрів
Зображення проблематики

Рекомендації

  • При виявленні витоку охолоджуючої рідини з основного радіатора, радіатора опалювача або через заглушки водяної сорочки блоку циліндрів не варто відразу вдаватися до радикальних заходів. Не потрібно демонтувати радіатор або знімати заглушки і проводити ремонт місць витоку. У переважній більшості випадків досить скористатися спеціальними препаратами: STOP LEAK - рідкий герметик радіатора або Stop Leak Radiator - cтоп-теча радіатор.
    Додавання будь-якого з цих засобів до охолоджуючої рідини і нетривала експлуатація автомобіля дозволяють повністю запакувати місця витоку розміром до 0,9 мм в процесі експлуатації автомобіля.
  • У разі порушення герметичності розширювального бачка, пошкодження ущільнення водяного насоса, пошкодження ущільнювального кільця корпусу водяного насоса, пошкодження прокладки головки блоку циліндрів треба замінити пошкоджені або зруйновані деталі.
  • Під час витоку охолоджуючої рідини через негерметичні з'єднання патрубків або прокладку головки блоку циліндрів необхідно підтягнути (або замінити) хомути і затягнути необхідним моментом болти кріплення головки блоку циліндрів.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку