Шуми в гідропідсилювачі керма

Причин шуму в гідропідсилювачі керма (ГПК) може бути кілька.

Частина з них пов'язана з рідиною. Якщо рідина темна, містить забруднення, потрібно її замінити та перд тим промити систему. Гул може бути наслідком відхилення від осі або неправильного натягнення приводного ременя. Ця несправність усувається регулюваннями.

Дефекти редукційного клапана і сальника зустрічаються рідко, хоча теж можуть бути винуватцями збільшення гучності в роботі насоса. Тут потрібна заміна несправних деталей.

Найчастіше ж причиною гулу є спрацювання деталей ГПК. Це підшипники помпи і робочі лопатки.

Зображення проблематики

Рекомендації

Спрацювання підшипників можна визначити за люфтом або нерівномірним обертанням шківа насоса. Перед цим потрібно зняти приводний ремінь. Якщо спрацювалися пластини, з'являється характерний звук під час повороту керма до упору.

Якщо шумить ГПК, і це через спрацювання, можна скористатися гелем-ревіталізантом.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку