Втрата оливи через турбіну

Тривала робота двигуна з турбонаддуванням на неякісній оливі, перегрів двигуна, неправильна експлуатація водієм автомобіля, тривалі пробіги оливи понад рекомендованих заводом виробником — все це нерідко призводить до підвищеної витрати моторної оливи через турбокомпресор.

Зображення проблематики

Імовірні причини \ Рекомендації

  1. Основна причина витрати оливи через турбіну це спрацювання підшипників опор і ущільнень (кілець) турбіни.

    Обробка двигуна ревіталізантом:

    Ефект відновлення можна спостерігати на підшипниках ковзання турбіни (відновлення заводських зазорів в разі некритичного спрацювання). На саму крильчатку і лопаті турбіни засіб не впливає.

  2. Забруднення оливосистеми, використання оливи низької якості теж може привести до спрацювання підшипників опор турбіни.
    • Перед обробкою двигуна ревіталізантом провести очистку двигуна очисником оливних систем XADO VitaFlush.
    • Замінити оливу та масляний фільтр.

Примітка

Не варто глушити двигун з турбонаддуванням відразу після зупинки. Олива коксується на опорах турбокомпресора, що сприяє їхньому спрацюванню при подальшій експлуатації. Якщо двигун не обладнаний турботаймером, рекомендується встановити його.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку