Каталог продукції

Оливи

Втрата оливи через турбіну

Тривала робота двигуна з турбонаддуванням на неякісній оливі, перегрів двигуна, неправильна експлуатація водієм автомобіля, тривалі пробіги оливи понад рекомендованих заводом виробником — все це нерідко призводить до підвищеної витрати моторної оливи через турбокомпресор.

Зображення проблематики

Імовірні причини \ Рекомендації

  1. Основна причина витрати оливи через турбіну це спрацювання підшипників опор і ущільнень (кілець) турбіни.

    Обробка двигуна ревіталізантом:

    Ефект відновлення можна спостерігати на підшипниках ковзання турбіни (відновлення заводських зазорів в разі некритичного спрацювання). На саму крильчатку і лопаті турбіни засіб не впливає.

  2. Забруднення оливосистеми, використання оливи низької якості теж може привести до спрацювання підшипників опор турбіни.
    • Перед обробкою двигуна ревіталізантом провести очистку двигуна очисником оливних систем XADO VitaFlush.
    • Замінити оливу та масляний фільтр.

Примітка

Не варто глушити двигун з турбонаддуванням відразу після зупинки. Олива коксується на опорах турбокомпресора, що сприяє їхньому спрацюванню при подальшій експлуатації. Якщо двигун не обладнаний турботаймером, рекомендується встановити його.

Нам важливо знати Вашу думку