Проблеми з роботою двигуна після заправки неякісним пальним

Чи можна нашкодити двигунові лишень кількома літрами неякісного бензину? Як виявляється, можна. І провали при розгоні, пропуски запалювання — не найгірше. У деяких випадках залягають кільця, стирається заводське хонінгування циліндрів, гнуться клапани, катастрофічно спрацьовуються компресійні кільця, намертво забиваються оливоприймачі, а замість моторної оливи з’являється дивна субстанція, по консистенції більше схожа на солідол.

Особливо небезпечне пальне, яке містить смоли, ненасичені вуглеводні, а також бензол, ксилол, толуол. У двигуні такий «бензин» згоряє не повністю, залишаючи забруднення. Вони потрапляють в картер і дуже швидко «вбивають» всі присадки, які містить моторна олива, утворюючи непридатну для двигуна консистенцію. Вона не змащує мотор за високих температур і моментально вбиває при низьких. Тому навіть одна невдала заправка подібним сурогатом за кілька сотень кілометрів знищить мотор. Знизити ймовірність негативних наслідків використання неякісного пального, можна підвищивши миючі та інші властивості пального додавши в нього перед заправкою спеціальні присадки. Присадки забезпечують більш повне згоряння пального, з меншою кількістю смолистих забруднень і, діючи на них як розчинник, не дають коагулюватися. Якщо в двигун все ж потрапило погане пальне, то слід відразу промити паливну і оливну системи двигуна і замінити оливу.

Зображення проблематики

Рекомендації

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку