Підвищена витрата оливи, димлення (сизий дим з вихлопної труби)

Причин підвищеної витрати оливи може бути кілька, основні: залягли поршневі кільця і спрацьована циліндропоршнева група, рідше — забита система вентиляції картера.

Зображення проблематики

Причини / Рекомендації

  1. Причиною залягання кілець (закоксування оливи в поршневих канавках) зазвичай буває перегрів двигуна. Однак закоксування може статися і під час звичайної експлуатації, якщо двигун довго працював на пальному або оливі низької якості. Кокс у канавках знижує рухливість поршневих кілець, тим самим порушується ущільнення в циліндропоршневій групі. Кільця необхідно розкоксувати. Розкоксовки містять спеціальні речовини, які розчиняють і розм'якшують високотемпературні лакові відкладення, які видаляються з циліндропоршневої групи.
  2. Підвищене спрацювання в парі тертя «стінка циліндра - поршневе кільце» призводить до погіршення ущільнення циліндропоршневої групи, що підвищює витрату оливи. Спрацювання можна усунути за допомогою ревіталізанта. Ревіталізант компенсує спрацювання в циліндропоршневій групі, оптимізує зазори, і як наслідок, нормалізує витрату оливи.
  3. Забруднена система вентиляції картерних газів.

    Якщо несправна система вентиляції картера, в ньому підвищується тиск, що веде до збільшення витрати оливи. Систему необхідно очистити.

    Це можна зробити механічним шляхом, розібравши двигун, або зробити це за допомогою засобів автохімії, які посилюють миючих якості моторної оливи.

     

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку