Каталог продукції

Оливи

Втрата потужності (прийомистості) двигуна

Зображення проблематики

Під час експлуатації двигун автомобіля зношується, його потужність і прийомистість поступово знижуються. Як правило, падіння потужності, пов'язане з «природнім старінням двигуна», автовласник не помічає. Однак бувають випадки різкого падіння потужності і прийомистості двигуна: автомобіль не відгукується на натискання педалі акселератора, спостерігаються пропуски запалювання, двигун погано запускається, збільшується задимленість вихлопу. Такі проблеми з силовим агрегатом вже складно ігнорувати, а експлуатація такого транспортного засобу стає небезпечною, тому необхідно оперативно знайти і усунути причини несправності. Їх може бути багато, тож спробуємо в них розібратися.

Проблеми, пов'язані з роботою системи запалювання і станом її елементів

  1. Некоректна робота системи управління двигуна (раннє / пізнє запалювання, збої в подачі сигналу відкривання форсунок і т. ін.).
  2. Пошкодження або вкрай зношений стан високовольтних проводів, захисних ковпачків і котушки запалювання. Проблема пробою високовольтних проводів яскраво проявляється в моменти пікових навантажень, двигун миттєво втрачає потужність, адже з роботи виключається один циліндр.
  3. Зображення проблематики

    Несправність свічок запалювання або невідповідність їх вимогам виробника двигуна. Несправність свічок призводить до нестійкої роботи двигуна на холостому ходу, а іноді свічки провокують хлопки у вихлопну систему. Проблемні свічки матимуть чорний нагар на електродах, швидше за все такі свічки доведеться замінити.

    Для усунення даної причини необхідно звернутися на станцію сервісного обслуговування і провести регулювання системи управління роботи двигуна, при необхідності замінити дефектний елементи.
  4. Причиною збоїв в роботі високовольтних проводів, трамблера і інших елементів системи запалювання може бути не тільки знос, але і волога на контактах, забруднення або окислення контактів. Щоб видалити вологу і очистити контакти елементів системи запалювання рекомендуємо використовувати: Verylube Очисник контактів з ефектом видалення вологи.

Несправності паливної системи

  1. Заправка пальним низької якості, яке не відповідає нормативам і містить домішки. Таке пальне схильне до детонації, може викликати падіння потужності двигуна і нерівномірність його роботи. Детальніше про проблеми, що викликаються неякісним пальним, і методи боротьби з ними Ви можете дізнатися зі статті «Заправка неякісним пальним».
  2. Фахівці ХАДО рекомендують регулярно виконувати очищення паливної системи. Ця нескладна процедура дозволить підтримувати продуктивність насоса і чистоту форсунок. Рекомендуємо використовувати такі засоби:

Порушення в роботі системи підготовки повітря

  1. Забруднення повітряного фільтра або повітряної магістралі. У двигун не надходить необхідна кількість повітря, утворюється багата паливно-повітряна суміш, яка в циліндрах двигуна згоряє не повністю, мотор не може розвинути максимальну потужність. Крім втрати тяги, двигун починає активно диміти, вихлопні гази набувають сірого кольору. Дана проблема вирішується заміною повітряного фільтра, ця операція не складна, її можна виконати самостійно.
  2. Забруднення дросельної заслінки, клапана EGR (рециркуляції відпрацьованих газів), датчика масової витрати повітря (ДМРВ).

Ознаками забруднення або поломки ДМРВ є: нестабільна робота двигуна, неправильна підготовка паливної суміші і як наслідок, падіння потужності двигуна.

Забруднення дросельної заслінки може доставити автовласникові безліч неприємних емоцій. Коли заслінка «пустує», від автомобіля можна очікувати неприємні сюрпризи:

  • різка втрата динаміки під час розгону;
  • двигун раптово глохне;
  • відсутній відгук на натиснення педалі акселератора або зависання обертів;
  • перевитрата пального;
  • плаваючі обороти.

Ознаки забруднення клапана EGR схожі з вище перерахованими, але хочеться відзначити наступні симптоми:

  • вихлоп набуває чорний колір;
  • при розгоні відчуваються ривки.

Для усунення цих несправностей не завжди необхідно виконувати заміну дорогих компонентів, найчастіше досить буде провести їх очищення. Рекомендуємо застосовувати такі препарати:

Забруднення фільтра сажі/каталізатора

Ці елементи очищення відпрацьованих газів виступають в якості фільтра. Якщо їх пропускна спроможність падає, то у випускній системі підвищується тиск і потужність двигуна знижується.

Оптимальним вирішенням цієї проблеми є заміна фільтра сажі/каталізатора, що вийшов з ладу. Через дорожнечу даних елементів на просторах нашої країни дуже популярно стало видаляти ці елементи вихлопної системи. Після видалення фільтру сажі/каталізатора зростає токсичність вихлопу, не на всіх сучасних автомобілях можна провести цю «операцію», наслідком може стати поява цілого розмаїття помилок двигуна. Тому не слід доводити справу до «загибелі» фільтра сажі/каталізатора і подальшої реанімації, регулярно виконуйте їх очищення, використовуючи в процесі експлуатації:

Знос двигуна

Ця проблема дуже серйозна і може спричинити тривалий і дорогий ремонт двигуна. Основні причини втрати потужності двигуна, пов'язані з його зносом:

  • залягання або знос поршневих кілець;
  • падіння компресії в циліндрах;
  • утворення задирів на поверхні циліндрів;
  • знос кулачків розподільчого валу (відпрацьовані гази не повністю видаляються з циліндрів).

Залягання поршневих кілець викликано відкладеннями смол і шлаків. Регулярне промивання оливної системи дозволяє утримувати її чистою і не допускати залягання поршневих кілець. Докладніше про промивання оливної системи читайте в статті «Промиваємо оливну систему. Чим? Коли?». В особливо запущених випадках рекомендуємо провести розкоксовування поршневих кілець, для цього рекомендуємо використовувати: «Verylube розкоксовка (дизель, бензин)», «Розкоксовка поршневих кілець, ррозкоксовка двигуна - Антикокс».

Суттєво скоротити витрати і час на відновлення робочих параметрів двигуна може застосування XADO-технології — технології ремонту без розбирання. Суть технології — формування металокерамічного покриття на поверхні деталей, що труться, вона дозволяє компенсувати накопичений знос деталей, а також захистити їх від зносу.

Для обробки двигунів фахівцями XADO розроблена велика лінійка продуктів, серед яких Ви без зусиль знайдете те, що підходить саме вашому транспортному засобу:

  1. Revitalizant EX120;
  2. Ревіталізант 1 Stage;
  3. Атомарні кондиціонери металу Maximum.

Перед проведенням обробки двигуна гелями-ревіталізантами XADO необхідно зробити наступне:

  1. Замінити зруйновані деталі або деталі з критичним зносом.
  2. Замінити моторну оливу і оливний фільтр, попередньо промивши оливну систему. Для досягнення максимального ефекту рекомендується проводити обробку на свіжій оливі, хоча допускається обробка на старій оливі, але не менше ніж за 1000 км до її заміни.
  3. Усунути, якщо є, витоки оливи з двигуна.
  4. Виконати обробку оливної системи згідно інструкції по застосуванню.

Вихід з ладу турбонагнітача

Після виходу з ладу турбіни, автовласник відразу відчує падіння потужності двигуна і провали під час розгону. Крім втрати потужності проявиться низка симптомів, які будуть вказувати на знос турбіни:

  • підвищена витрата оливи;
  • з підкапотного простору чутні сторонні звуки: свистіння, скреготання, особливо на холодному двигуні;
  • вихлопні гази стають сизого кольору.

Повернути до життя «помираючу» турбіну можна за допомогою XADO-технології, докладніше про це читайте в статті «Витрати оливи через турбіну».

Нам важливо знати Вашу думку