Втрата потужності (прийомистості)

Потужність двигуна багато в чому залежить від роботи і стану різних систем і механізмів двигуна: системи запалювання, паливної системи, газорозподілу, деталей циліндропоршневої групи, впускного і випускного трактів.

Зображення проблематики

Імовірні причини \ Рекомендації

Основні причини зниження потужності:

  1. Причини повТязані з роботоя та станом системи запалювання
    • некоректна робота системи управління двигуна (раннє / пізнє запалювання, збої в подачі сигналу відкриття форсунок і т. ін.)
    • стан (пробою ізоляції, захисних ковпачків) високовольтних проводів, котушок
    • не відповідні свічки запалювання
    • попадання вологи на контакти високовольтних проводів і елементів системи

    Відрегулювати та усунути несправності в системі управління роботою двигуна, замінити дефектні елементи, встановити відповідні свічки запалювання. Видалити вологу, очистити контакти елементів системи запалювання: Verylube Очисник контактів з ефектом видалення вологи.

  2. Причини пов'язані з роботою і станом паливної системи, впускного і випускного трактів
    • забруднення паливного фільтра, паливопроводів, форсунок.

      Очищення паливної системи:

       

    • Забруднення повітряного фільтра або зменшення пропускної здатності впускного воздуховода (відкладення великої кількості коксу і смол на елементах тракту, заїдання дросельної заслінки)
      • Заміна повітряного фільтра
      • Чищення від забруднень елементів впускного тракту:
      • механічні пошкодження елементів регулювання подачі паливоповітряної суміші
      • використання неякісного пального, пального з невідповідним октановим/цетановим числом

        Для усунення наслідків застосування неякісного пального, поліпшення властивостей пального використовувати засоби, додаючи їх в пальне:

        • Atomеx F8 ComplexFormula Засіб для захисту двигуна від наслідків використання неякісного пального *
        • Atomеx EnergyDrive Підсилювач потужності двигуна*
        • Verylube Цетан+ Присадка для підвищення якості дизельного пального
        • Verylube Евро+ Присадка для підвищення якості пального *

         

        Для зниження температури замерзання дизельного пального сезонно застосовувати, додаючи в пальне:

        • Verylube Дизель-Люкс «Літо» або Verylube Дизель-Люкс «Зима» Комплексний засіб для поліпшення властивостей дизельного пального і очищення паливної системи двигуна
        • XADO Антигель+ Комплексний високоефективний засіб для поліпшення низькотемпературних властивостей дизельного пального
        • Verylube Антигель Концентрований засіб для поліпшення низькотемпературних властивостей дизельного пального

        Для видалення вологи з пального:

         

      • зниження продуктивності паливного насоса

        Захист і компенсація спрацювання деталей паливного насоса, вузлів і агрегатів паливної апаратури

        • Atomеx F8 ComplexFormula Засіб для захисту двигуна від наслідків використання неякісного пального*
      • Забитий каталітичний нейтралізатор/фільтр сажі

        Очищення каталізатора/фільтра сажі рекомендованим виробником техніки способом або заміна каталізатора/фільтра сажі. У профілактичних цілях для захисту каталізатора/фільтра сажі під час експлуатації автомобіля: JET 100 Захист каталізатора (бензин) або JET 100 Захист фільтра сажі.

  3. Причини пов'язані зі станом деталей циліндропоршневої групи і газорозподільного механізму
    • зниження компресії через спрацювання поршневих кілець

      - в разі не критичного спрацювання поршневих кілець провести обробку двигуна XADO гелем-ревіталізантом для двигуна*, XADO Ревіталізантом EX 120 для двигуна*, XADO ревіталізантом 1Stage або XADO AMC Maximum, згідно з інструкцією.

      - у тому випадку, якщо поршневі кільця мають критичне спрацювання і при цьому геометричні параметри (діаметр, овал) циліндра не перевищують граничні показники, необхідно провести заміну поршневих кілець. Для кращого припрацювання нових кілець під час складання двигуна доцільно скористатися XADO гелем-ревіталізантом для циліндрів, нанісши гель на робочу поверхню циліндра (ділянка контакту з поршневими кільцями), після цього забезпечити 15–20 ходів поршня. Надалі збирання двигуна проводиться в звичайному порядку.

    • зниження компресії через залягання поршневих кілець, надмірний нагар на поверхнях поршнів і камери згоряння

      для звільнення закоксованих поршневих кілець Verylube Антикокс або Verylube Розкоксовка для двигунів Швидкодіючі засоби для розкоксування поршневих кілець бензинових і дизельних двигунів. Вноситься безпосередньо в циліндр двигуна. Після проведення розкоксування засобом Verylube Розкоксовка для двигунів необхідно провести заміну оливи. Також перед заміною оливи в двигуні можна скористатися Atomеx TotalFlush Очисник оливної системи з ефектом розкоксування поршневих кілець.

    • незадовільний стан клапанів (спрацювання стрижнів і напрямних втулок клапанів, порушення герметичності прилягання клапанів в сідлах, прогар і т. ін.) спрацювання або поломка деталей приводу ГРМ.

      заміна дефектних деталей, підгонка і регулювання газорозподільного механізму

Примітка

* продукт випускається окремо для бензинового і дизельного двигунів.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку