Сторонні шуми в двигуні

Імовірні причини \ Рекомендації

  1. В результаті спрацювання сполучених деталей двигунів виникають стуки і шуми. Клацання та стукотіння у верхній частині двигуна пов'язані з роботою механізму приводу клапанів і вказують на збільшені зазори в приводі клапанів, можливе спрацювання кулачків розподільчого вала, збільшені зазори між стрижнями клапанів і направляючих втулок.
    • заміна дефектних деталей і/або регулювання газорозподільного механізму
  2. Часте цокотіння з’являється якщо порушена робота гідрокомпенсаторів через забруднення оливних каналів, негерметичне закриття зворотного клапана і/або спрацювання (збільшення зазору в плунжерній парі). На справному двигуні звук зникає після прогрівання, несправні ж гідрокомпенсатори продовжують стукати. Тому спочатку вузол необхідно ретельно промити. Це допоможе з'ясувати причину стуку: якщо справа в забрудненні, стукіт пропаде після промивання оливних каналів, сідел клапанів. Якщо ж гидрокомпенсатори зпрацьовані, стук можна спробувати прибрати, збільшивши в'язкість оливи або замінивши її на більш густу. Більш в'язка олива ущільнить зазори. При критичному спрацюванні гідрокомпенсаторів їх необхідно замінити.
    • Промивання оливних каналів гідрокомпенсаторів: XADO VitaFlush,який додається в моторну оливу (пробіг від 200 до 1000 км).
    • Збільшення в'язкості оливи: Atomex ComplexOilTreatment антидимна присадка з ревіталізантом.
    • Застосування оливи з підвищеною високотемпературної в'язкістю. Наприклад, перехід з оливи c в'язкістю SAE 5W-40 на оливу SAE 5W-50.

    Примітка
    З досвіду — застосування кондиціонера металу Verylube TURBO дозволяє значно зменшити стукіт гідрокомпенсаторів.

  3. Металеве «цокання» за певних режимів роботи двигуна внутрішнього згоряння, наприклад, під час підвищених навантажень, пов'язані з виникненням детонації, причинами якої можуть бути
    • некоректна робота системи управління двигуна (раннє/пізнє запалювання, збої в подачі сигналу відкриття форсунок, свічки котушки запалювання і т. д.),
      • відрегулювати та усуни несправності в системі управління роботою двигуна, замінити дефектні елементи.
    • погана якість пального для бензинового двигуна

      усунення наслідків застосування неякісного пального, поліпшення властивостей пального використовувати засоби, додаючи в пальне:

    • недолив пального, пов'язаний з поганою роботою або забрудненістю форсунок

      провести очищення форсунок, шляхом внесення в пальне одного із засобів

      • MaxiFlush XADO Комплексний високоефективний засіб для професійних установок очищення паливної системи бензинових двигунів
      • PETROLTANK Очисник паливної системи (бензин)
      • Atomеx MultiCleaner (Gasoline) Високоефективний очисник паливної системи двигуна
      • VERYLUBE Очисник інжекторів Засіб для очищення інжекторів бензинового двигуна
  4. Стуки, пов'язані з калильним запалюванням (запалення суміші від нагрітих елементів двигуна через підвищений нагару на клапанах, поршнях і поверхнях камер згоряння)

    видалення підвищеного нагару — застосувати засіб Verylube Антикокс або Verylube Розкоксовка для двигунів Швидкодіючий засіб для розкоксування залеглих поршневих кілець бензинових і дизельних двигунів. Засіб вноситься безпосередньо в циліндр двигуна. Після розкоксування засобом Verylube Розкоксовка для двигунів необхідно провести заміну оливи.

  5. Шуми (глухий низький стукіт, металеві, дзвінкі шуми), які виходять із середньої і нижньої частин двигуна в такт обертання коленвала, говорять про спрацювання корінних/шатунних підшипників, зниження тиску оливи. Експлуатація двигуна за наявності стуків в корінних, шатунних підшипниках неприпустима. У тому випадку, якщо знизився тиск в системі змащення і зазначені шуми тільки-но з’явилися, тимчасовим заходом для пересування автомобіля своїм ходом (не більше 100 км) до місця стоянки, СТО можна спробувати підвищити тиск оливи, збільшивши в'язкість оливи або замінивши її на більш густу. Більш в'язка олива ущільнить зазори і підвищить тиск.
    • Збільшення в'язкості оливи: Atomex Complex Oil Treatment.
    • Застосування оливи з підвищеною високотемпературною в'язкістю. Наприклад, перехід з оливи c в'язкістю SAE 5W-40 на оливу SAE 5W-50.

Примітка

* продукт випускається окремо для бензинового і дизельного двигунів.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку