Низький тиск оливи у двигуні

Визначається за мерехтінням чи постійним горінням контрольної лампочки тиску оливи на панелі приладів, особливо після повного прогріву двигуна.

Зображення проблематики

Причини / Рекомендації

  1. Збільшені зазори між шатунними шийками і вкладишами.
    Оливний насос не створює необхідного тиску через накопичення забруднень на його внутрішніх деталях, спраювання деталей насоса, засмічення сітки оливорозподільника.

    Некритичне збільшення зазорів між шатунними шийками коленвала, вкладишами і деталями оливного насоса та мерехтіння або постійне горіння контрольної лампочки тиску оливи під час роботи двигуна на холостих обертах можно усунути за допомогою  Atomex Complex Oil Treatment - антидимна присадка з ревіталізантом. Також в систему змащення треба внести очисник оливних систем двигунів XADO VitaFlush з розрахунку 100 мл на 1 л моторної оливи. Проїхати 700-1000 км. Потім замінити моторну оливу разом з оливним фільтром і за необхідності знову додати один з вищеназваних препаратів для тимчасового підвищення тиску оливи до усунення спрацювання деталей ревіталізантом XADO. Далі, на свіжій оливі провести повну обробку двигуна ревіталізантами XADO з метою відновлення спрацювання вкладишів та шийок коленвалаі для нормалізації тиску оливи: XADO гель-ревіталізант (по типу двигуна: для дизельних або бензинових двигунів) XADO Ревіталізант EX 120 (за типом двигуна: для дизельних або бензинових двигунів); XADO 1 Stage; XADO АМС Maximum. Після повної обробки і пробігу 4-5 тис. км некритичне спрацювання вкладишів, шийок коленвала і деталей оливного насоса повністю компенсується і тиск оливи нормалізується.

  2. Розрідження оливи пальним або охолоджувальною рідиною.

    У разі розрідження моторної оливи пальним через порушення нормальної роботи інжектора або форсунки і появи мерехтіння контрольної лампочки тиску оливи на холостому ходу рекомендується додати в розріджену оливу один з наведених нижче препаратів:Atomex Complex Oil Treatment.Паралельно в бак для пального внести один з наведених нижче очисників паливних систем за типом двигуна (дизельні або бензинові): Verylube Комплексний очисник паливної системи (дизель або бензин);Verylube Очисник паливної системи (дизель або бензин); Atomex F8 Complex Formula (Diesel або Gasoline); Atomex Multi Cleaner (Diesel або Gasoline). Після закінчення пального з очисником перед черговою заправкою внести в бак для пального XADO Ревіталізант EX 120 для всіх типів паливної апаратури або для дизельних двигунів XADO Гель-ревіталізант для ПНВТ. Очищення і обробка паливної системи ревіталізантами XADO дозволяє відновити нормальну роботу інжекторів або форсунок і усунути потрапляння великої кількості пального в моторну оливу. Якщо олива розріджується охолоджувальною рідиною, потрібне розбирання і ремонт двигуна.

  3. Недостатній рівень оливи в системі змащення двигуна.

    У разі недостатнього рівня оливи треба долити її до необхідного рівня.

  4. Високий опір оливного фільтра.

    У разі зниження тиску через високий опір оливного фільтра встановіть новий оливний фільтр рекомендованої моделі.

  5. Поломка датчика тиску оливи.

    У разі виходу з ладу датчика тиску оливи необхідно його замінити.

  6. Заклинювання в відкритому положенні редукційного клапана в системі змащення двигуна.

    Якщо заклинив редукційний клапан тиску, необхідно його замінити.

Примітка

При надмірному забрудненні інжекторів в бензинових двигунах для додаткового їхнього промивання в якості рідини для стендового промивання або в якості добавки в пальне з метою промивки інжекторів безпосередньо під час експлуатації, рекомендується використовувати ефективний очисник XADO MaxiFlush

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку