Низька та нерівномірна компресія в циліндрах

Ознаки зниження компресії:

  • Поганий пуск двигуна
  • Нестійка робота на всіх режимах
  • Не працюють один або кілька циліндрів
  • Хлопки у впускний або випускний тракт
  • Збільшення витрати пального
  • Підвищення тиску в патрубках системи охолодження

Причини низької або нерівномірною компресії:

  1. Закоксування поршневих кілець, нагар на стінках камери згоряння і на днищі поршнів
  2. Спрацювання або пошкодження робочої поверхні циліндрів, некритичне спрацювання компресійних поршневих кілець
  3. Неправильне регулювання клапанів, спрацювання або пошкодження гідрокомпенсаторів
  4. Спрацювання напрямних втулок клапанів, деформація стрижня клапана
  5. Прогоряння клапана, прогоряння прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ), наскрізна тріщина в ГБЦ, викривлення ГБЦ, наскрізне прогоряння або часткове руйнування поршня, руйнування поршневих кілець.
Зображення проблематики

Рекомендації

  1. У випадку закоксування поршневих кілець і наявності значного нагару на стінках камери згоряннята на дні поршнів рекомендується на будь-якому етапі експлуатації двигуна зробити розкоксування циліндрів. Для цього треба внести в циліндри через свічкові отвори (бензинові двигуни) або через отвори для форсунок або свічок розжарювання (дизельні двигуни) препарату Verylube Антикокс без заміни моторної оливи. Або ж перед плановою заміною моторної оливи використати препарат Verylube Розкоксовку для двигунів.
    З метою профілактики закоксування поршневих кілець та ефективного видалення нагару на внутрішніх поверхнях циліндрів і клапанів рекомендується перед кожною заміною оливи проводити промивку оливної системи всіх типів двигунів за допомогою внесення в стару оливу XADO VitaFlush — очисника оливник систем двигунів і експлуатації двигуна з ним 300-800 км до заміни оливи.
  2. Якщо робочі поверхні циліндрів спрацьовані або пошкоджені, чи поршневі кільця мають некритичне спрацювання, рекомендується обробити циліндри XADO Гелем-ревіталізантом для циліндрів. Його треба внести через отвори свічок (бензинові двигуни) або через отвори для форсунок або свічок розжарювання (дизельні двигуни).
    Якщо циліндри значно спрацьовані , треба після бробки циліндрів XADO Гелем-ревіталізантом для циліндрів та після планової заміни моторної оливи додатково провести повну обробку оливної системи двигуна відповідним XADO Гелем-ревіталізантом (для бензинових або для дизельних двигунів); XADO ревіталізанти EX 120; XADO 1 Stage або Атомарним кондиціонером металу XADO АМС Maximum.
  3. У разі низької або нерівномірної компресії, внаслідок неправильного регулювання клапанів, спрацювання або пошкодження гідрокомпенсаторів необхідно провести регулювання клапанів і замінити спрацьовані або пошкоджені гідрокомпенсатори.
  4. Якщо спрацювалися втулки клапанів, деформувалися стрижні клапанів, рекомендується провести ремонт ГБЦ, замінити і розточити втулки клапанів, замінити пошкоджені клапани.
  5. Якщо прогоріли клапани, прогоріла прокладка ГБЦ, є наскрізна тріщина в ГБЦ, ГБЦ викривлена, наскрізь прогорів або частково зруйнувався поршень, — необхідно провести капітальний ремонт із заміною спрацьованих або деформованих деталей.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку