Каталог продукції

Оливи

Нестійкі оберти двигуна (плавають оберти інжекторного двигуна)

Зображення проблематики

Рівномірна, стабільна робота двигуна на холостих обертах свідчить про його добрий стан. Якщо Ви виявили, що на холостому ходу оберти двигуна стрибають, це привід заїхати на СТО. Визначити, що оберти двигуна почали плавати, можна за допомогою показань штатного тахометра. Сучасні мотори, прогріті до робочої температури, зазвичай на холостому ходу працюють в діапазоні 700-800 об/хв. Плаваючі оберти проявляються наступним чином: мотор самостійно піднімає оберти до 1500 об/хв, а потім вони приходять до норми. Якщо автомобіль не оснащений тахометром, то подібне стрибання обертів можна визначити на слух.

Плаваючі оберти на холостому ходу характерні для бензинових двигунів, а ось дизелі відрізняються провалами і злетами обертів двигуна на середніх значеннях обертів.

1. Підсос повітря в системі

Інжекторні двигуни схильні до хвороби плаваючих обертів, це пов'язано з тим, що електронний блок управління (ЕБУ) постійно отримує дані від всіляких датчиків двигуна і активно бере участь в коригуванні режимів роботи двигуна. Найпоширенішою причиною плаваючих обертів є надлишок повітря в паливно-повітряній суміші. Повітря потрапляє у впускний колектор через негерметичні з'єднаня або через тріщини в патрубках. Як тільки ЕБУ, «розуміє», що паливно-повітряна суміш бідна, подає команду інжекторам впорснути більше пального в циліндри, в цей час оберти двигуна зростають. Потім ЕБУ «розуміючи», що в системі надлишок пального, зменшує його подачу і відповідно оберти падають.

Щоб виявити місце підсосу повітря необхідно на всі шланги і патрубки повітряної магістралі нанести мастило «XADO Мастило універсальне проникне». ». На поверхнях з однаковою температурою, в місці підсосу повітря мастило випарується помітно швидше. При виявленні розтріскування шлангів рекомендується їх замінити.

2. Забруднення системи вентиляції картерних газів

Зображення проблематики

У картері будь-якого двигуна присутні картерні гази. Їхня кількість безпосередньо залежить від ступеня зносу циліндропоршневої групи. Якщо в картері підвищується тиск, частина газів через відкритий клапан вентиляції картерних газів подається у впускний колектор. Разом з великим об'ємом картерних газів оливний туман з картера також потрапляє у впускний колектор. Олива осідає на поверхні елементів клапана і може привести до його заклинювання. Клапан, який заклинив, порушує розрахункове надходження повітря у впускний колектор і двигун працює на збагаченій паливній суміші, оберти двигуна починають плавати.

На більшості автомобілів клапан вентиляції картерних газів має нескладну конструкцію і почистити його можна самостійно, механічним способом або за допомогою засобів автохімії.

Щоб підтримувати систему вентиляції картерних газів в чистоті, рекомендуємо під час кожної заміни оливи виконувати промивання оливної системи двигуна за допомогою:

Зображення проблематики

Оливний туман, який проривається з картера, осідає на дросельній заслінці, що призводить до її залипання і двигун починає працювати нестабільно.

Процедура очищення дросельної заслінки допоможе повернути стабільність роботи двигуна. Цей процес не складний і його можна виконати самостійно. Для очищення дросельної заслінки рекомендуємо використовувати:

3. Помилки датчиків двигуна (плавають оберти на холодну)

Вихід з ладу регулятора холостого ходу (РХХ) призводить до нерівномірності роботи двигуна на холостому ходу (плавають оберти на холостому ходу). З назви запчастини не складно здогадатися, що її основним завданням є стабілізація роботи двигуна на холостому ходу. Причиною зносу РХХ є тривала експлуатація двигуна на неякісному пальному. Якщо РХХ не справний, то двигун самостійно змінює оберти, проблема усувається шляхом заміни регулятора.

Несправний або забруднений датчик масової витрати повітря (ДМВП/MAF) відправляє в ЕБУ невірні дані про кількість повітря, що надходить у двигун, тому ЕБУ не може забезпечити рівномірну роботу двигуна. ДМРВ чутливий і крихкий елемент, тому виконувати його очистку механічним шляхом не варто. Для очищення ДМРВ рекомендуємо використовувати:

Зображення проблематики

Якщо ж ДМВП вийшов з ладу, то його необхідно замінити. Ще один датчик, який відповідає за рівномірність роботи двигуна на холостому ходу, це датчик положення дросельної заслінки. Якщо датчик вийшов з ладу його необхідно замінити.

4. Використання неякісного пального

Використання неякісного пального — це основна причина забруднення паливних форсунок. Фальсифікат в своєму складі містить смоли, ненасичені вуглеводні, ксилол і толуол, таке пальне згоряє не повністю, що призводить до утворення забруднень, які забивають паливні форсунки. Нерівномірне подавання пального в циліндри призводить до дисбалансу в роботі двигуна і до плаваючих обертів. Промивання паливної системи дозволить підтримувати паливні форсунки в чистоті і забезпечити рівномірну роботу двигуна. Для промивання паливної системи рекомендуємо використовувати:

  • Verylube Комплексний очисник паливної системи (Бензин / (Дизель);
  • F8 Complex Formula (Gasoline / Diesel) - захист дизельного двигуна;
  • Multi Cleaner (Gasoline / Diesel) - очисник паливної системи;
  • Суперкомплекс паливних присадок «В ДОРОГУ» 5 в 1 (Бензин / Дизель).

Детальніше про те, як захистити двигун автомобіля від заправки неякісним пальним читайте тут. (Заправка неякісним пальним)

5. Проблеми в системі запалювання

Зображення проблематики

Несправність свічок призводить до нестійкої роботи двигуна на холостому ходу, а іноді свічки провокують хлопки в вихлопну систему. Проблемні свічки матимуть чорний нагар на електродах, швидше за все такі свічки доведеться замінити.

Причиною збоїв в роботі високовольтних проводів, трамблера і елементів системи запалювання може бути не тільки знос, але і волога на контактах, їх забруднення або окислення. Щоб видалити вологу і очистити контакти високовольтних проводів і котушок запалювання, рекомендуємо використовувати «Verylube Очисник контактів з ефектом видалення вологи».

6. Плаваючі оберти на середньому ходу

Зображення проблематики

Плаваючі оберти на середньому ходу характерні для дизельних двигунів. Причина цього явища — утворення корозії на плунжерах пари паливного насоса. З цієї ж причини виявляються плаваючі оберти також на холостому ходу. Корозія виникає через використання низькоякісного пального, яке містить воду. У свою чергу, корозія призводить до інтенсивного зносу паливного насоса високого тиску (ПНВТ), а ремонт ПНВТ задоволення не з дешевих. Тому для продовження ресурсу паливного насоса рекомендуємо регулярно використовувати засоби для промивання паливної системи, які також покращують якість пального:

Наявність зносу на плунжерах — несмертельний вирок для ПНВТ. Застосування гелю-ревіталізанта дозволить компенсувати некритичний знос елементів ПНВТ і продовжити їх ресурс. На поверхні деталей буде сформовано зносостійке металокерамічне покриття. Для обробки паливної системи двигуна рекомендуємо застосовувати:

Нам важливо знати Вашу думку