Конденсат під кришкою бака

Зображення проблематики

Кожному водію доводиться проходити квест із пошуку АЗС з якісним пальним. Але незалежно від якості залитого пального і виду транспортного засобу в баку автомобіля неминуче накопичується волога. Звідки ж береться вода у бензобаку? Виною всьому закони фізики, а саме перехід з газоподібного у рідкий стан водяної пари під час зниження температури. У паливному баку постійно присутнє повітря, і при перепаді температури з нього конденсується волога, перетворюючись у краплі на стінках, які потрапляють у бензин

Вода має велику щільність і, потрапляючи в пальне, осідає на дні бака. Пальне, яке знаходиться зверху, не дає воді випаровуватися.

Дуже часто вода потрапляє у бак під час заправки разом з пальним. Такі випадки нерідко відбуваються навіть на АЗС, які належать великим мережам, а про дрібних операторів навіть і говорити не доводиться.

Зображення проблематики

Наслідки використання пального з водою

Паливна апаратура, особливо дизельних двигунів, чутлива до присутності конденсату в пальному. Контактуючи із водою елементи паливної системи починають інтенсивно кородувати. Ресурс паливного обладнання, зокрема насоса, значно скорочується. І незабаром автомобілю може знадобитися дорогий ремонт. Паливні форсунки також потерпають від наявності конденсату в пальному. Вони інтенсивно забруднюються, факел розпилювання порушується. У холодну пору року у дизелях конденсат призводить до промерзання паливних шлангів та фільтра тонкої очистки.

Серед симптомів наявності вологи у пальному можна виділити:

Зображення проблематики
  • двигун погано запускається;
  • двигун працює з перебоями, троїть, плавають оберти;
  • двигуном втрачає потужність та прийомистість;
  • двигун працює ривками, особливо на кривій дорозі та з низьким рівнем пального у баку.

Видалення вологи з пального

Зображення проблематики

Як відомо, профілактика —краще лікування, тому простіше за все не допускати потрапляння води в паливний бак. Природно запобігти потраплянню води під час заправляння практично неможливо, це своєрідна лотерея. Єдине, що можна зробити — це заправлятися на перевірених АЗС. А ось для боротьби з конденсатом у баку існує перевірений та дієвий метод, суть якого полягає у скороченні кількості повітря у баку. Відкачувати повітря із бака і створювати в ньому вакуум не доведеться. Просто необхідно тримати автомобіль повністю заправленим, з максимальною кількістю пального в резервуарі. Інакше кажучи, чим більше у баку пального, тим менше в ньому повітря і волога конденсується в меншій кількості.

Щоб видалити воду з паливного бака, його необхідно промити. Раніше автовиробники з цією метою у конструкції паливних баків передбачали спеціальний зливний отвір. Досить було відкрутити зливну пробку, щоб злити з бака суміш води і пального. Процедура нескладна і не займає багато часу. Зараз в конструкції паливних баків відсутній зливний отвір, щоб промити паливний бак, його необхідно демонтувати. Ця процедура зажадає певних навичок і часу, або для очищення бака необхідно буде звернутися на СТО.

Зображення проблематики

Сьогодні найпростіший спосіб видалити вологу з бака — скористатися сучасними засобами автохімії. Для їх застосування не будуть потрібні особливі навички, а найголовніше — видалення вологи відбувається під час експлуатації транспортного засобу. Не потрібно їхати на СТО і виконувати демонтаж бака.

Для видалення вологи з бензину рекомендуємо застосовувати:

Для видалення води з дизельного пального рекомендуємо застосовувати:

Зображення проблематики

Для виключення вірогідності утворення конденсату в баку і наступних проблем з паливною системою перед тривалою стоянкою рекомендуємо заправляти повний бак пального. А заправлятися необхідно на перевіреній АЗС. Очищення паливної системи від накопиченої вологи рекомендується виконувати мінімум два рази на рік в періоди міжсезоння.

Нам важливо знати Вашу думку