Конденсат під кришкою бака

На внутрішніх поверхнях бензобака конденсат з'являється, коли автомобіль ставиться на стоянку, з невеликою кількістю пального в баку. Чим менше його і чим більший перепад температур повітря на вулиці чи в гаражі, тим більше конденсується води на стінках бака. Також вода може потрапити разом з пальним під час заправки.

Згодом вода, змішуючись з пальним, призводить до перебоїв в роботі паливного насоса і свічок запалювання. Особливо від цієї проблеми страждають дизельні та інжекторні двигуни. Конденсат призводить до замерзання паливних шлангів і фільтра тонкої очистки в зимову пору року.

Нестабільна робота двигуна: обороти будуть непостійними, двигун буде працювати ривками, особливо на нерівностях з неповним бензобаком.

Видалити вологу з бака для пального і паливної системи в цілому, можна застосувавши спеціальні засоби видалення води з бензобака.

Зображення проблематики

Рекомендації для БЕНЗИНОВОГО двигуна

  • Засіб для видалення вологи і льоду з бензину - Aquastop
  • Очисник паливної системи для бензинового двигуна Multi Cleaner (Gasoline)

Рекомендації для ДИЗЕЛЬНОГО двигуна:

  • Засіб для поліпшення властивостей дизельного пального та очищення паливної системи двигуна DIESEL-LUX - комплексна обробка
  • Захист дизельного двигуна від наслідків використання неякісного пального F8 Complex Formula (Diesel)

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку