Зробили капітальний ремонт двигуна

Будь-який двигун внутрішнього згоряння після капітального ремонту гірший, ніж новий мотор. Точність підгонки всіх розмірів та чистота обробки всіх поверхонь як колінвала, так і циліндрів гірші, ніж під час заводського збиранняї. Звідси більш жорсткі умови для обкатки таких ДВЗ. Їх не можна навантажувати щонайменше протягом перших 3000-4000 км. Як правило, первинна обкатка двигуна після капітального ремонту триває протягом перших 2-3 тис. км пробігу, а остаточне припрацювання деталей відбувається протігом 10-15 тис. км. Існує думка, що на час первинної обкатки двигуна (1,5-2 тис. км) можна заливати найдешевшу, а значить, низькоякісну оливу. Це велика помилка. Якраз під час обкатки деталі працюють в найнапруженішому режимі, так як їх поверхні дотикаються одна до іншої лише вершинками мікронерівностей, які завжди залишаються після механічного оброблення деталей.

Зображення проблематики

Рекомендації

Під час застосування XADO гелів-ревіталізантів для двигунів відразу після проведення капітального ремонту виключається поняття «первинна обкатка» і проводиться ідеальне підганяння деталей з використанням рекомендованої виробником моторної оливи на весь термін її служби. XADO гелі-ревіталізанти для двигунів забезпечать ідеальну підгонку нових деталей. При цьому мінімум в 2 рази скорочується тривалість обкатки і відпадає необхідність заміни моторної оливи після проходження етапу «первинної обкатки», так як стружка, яка неминуче накопичується в оливі з моменту початку обкатки, витрачається на формування металокерамічного шару на робочих поверхнях тертя і формує за короткий час оптимальні теплові зазори між деталями. Особливо ефективна обробка двигуна XADO гелями-ревіталізантами при частковій заміні деталей (поршнів, поршневих кілець і вкладишів) без розточування циліндрів і шліфування шийок коленвала. В цьому випадку обробка двигуна XADO гелями-ревіталізантами дозволяє відновити частково спрацьовані робочі поверхні циліндрів і шийок коленвала, а також ідеально підігнати встановлені деталі до тих, які не замінювалися під час ремонту.

Примітка

  • XADO гель-ревіталізант для циліндрів рекомендується в якості додаткового засобу відновлення робочих поверхонь після часткової заміни деталей двигуна (поршнів, поршневих кілець і вкладишів) без розточування циліндрів і шліфування шийок коленвала. Наноситься тонким шаром на частково спрацьовані робочі поверхні циліндрів перед встановленням поршнів під час складання двигуна. Допомагає за мінімально короткі терміни відновити часткове спрацювання робочих поверхонь циліндрів.
  • XADO гель-ревіталізант для бензинових двигунів або XADO АМС Maximum атомарний кондиціонер металу з ревіталізантом рекомендуються для повної обробки будь-яких бензинових двигунів відразу після запуску відремонтованого двигуна в разі відсутності дефектів складання.
  • XADO гель-ревіталізант для дизельних двигунів або XADO АМС Maximum рекомендуються для повної обробки будь-яких дизельних двигунів відразу після запуску відремонтованого двигуна в разі відсутності дефектів складання.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку