Каталог продукції

Оливи

Verylube Очисник заслінки і клапана EGR

Упаковка:
?
Наявність уточнюйте

Ефективний засіб для очищення заслінки інжектора, клапана системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), карбюратора.

  • Швидко розм'якшує і видаляє забруднення всіх видів
  • Відновлює параметри роботи механізму до заводських показників
  • Сприяє збільшенню потужності двигуна і його прийомистості
  • Зменшує вміст шкідливих вихлопів в атмосферу і знижує витрату пального

Детальні характеристики

Застосування

Для очищення заслінки інжектора:

  • На прогрітому вимкнутому двигуні рясно розпилити засіб на дросельну заслінку (у впускну магістраль подачі повітря)
  • Запустити двигун і дати попрацювати на підвищених обертах 3-5 хв.

Для очищення клапана EGR:

  • Демонтувати клапан
  • Рясно розпилити засіб на забруднені поверхні
  • Через 1-2 хв витерти насухо
  • За необхідності повторити очищення

Для очищення карбюратора:

  • Зняти повітряний фільтр
  • Запустити двигун
  • Рясно розпилити засіб на всі видимі частини карбюратора
  • Під час очищення важелем дросельної заслінки підтримувати підвищені оберти двигуна

Упаковка

Аерозольний балон 320 мл., артикул XB 40038

Відгуки про товар

Написати відгук
  • Алексей
    5 stars
    Дроссельную заслонку почистил на отлично! Подскажите можно ли чистить этим средством "нежные" датчики типа ДМРВ и ДАД?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Не рекомендуємо Вам використовувати.

  • Борис Борисович
    5 stars
    Товаром повністю задоволений. Рекомендую всім!
  • Андрій Васильович
    5 stars
    Швидко і якісно. Беру вже вдруге. Рекомендую.
  • Микола
    5 stars
    Чи можна використати даний засіб для чищення впускного тракту у дизельному двигуні, методом вприскування у працюючий двигун (за дросельну заслінку) накшталт liqui Moly. Чи не зашкодить це клапану EGR, турбіні та сажевому фільтру?
    Відповідь експерта :

    Доброго дня. Використовуйте сміливло не зашкодить ні сожевому фільтру, ні турбіні.

  • Властислав
    5 stars
    Машина VW Caddy 1999года 1.4бензин.Была проблема, что довольно сильно плавали обороты на холостых и машина иногда глохла. На что только не грешил, но решил почистить дросельную заслонку данным средством. Чистил так:снял воздушный короб, завел машину и распылял прямо в дросельную заслонку при этом хорошо прогазовывая, дергая за трос газа под капотом! И о чудо, холостой ход стал стабильным и машина перестала сама глохнуть! Правда сразу после чистки холостой ход был в районе 1000-1100оборотов,но спустя день езды нормализовался до 700-800!Рекомендую!

Нам важливо знати Вашу думку:

погано добре