«Виє» ведучий міст, сторонній шум в диференціалі

Основні причини:

1) Недостатній рівень оливи

  • Пошкоджено са́льникове ущі́льнення головної шестерні.
  • Пошкоджено сальники півосей.
  • Засмічений або пошкоджений сапун.
  • Нещільно прилягає пробка заливного або зливного отворів.
  • Протікає кришка диференціала.
  • Пошкодження ущільнюючих прокладок.

2) Забруднена трансмісійна олива

  • Потрапляння в оливу великої кількості вологи і (або) забруднень.

3) Несправний редуктор головної передачі або диференціал.

  • Великий зазор в підшипниках ведучої шестерні.
  • Невірне регулювання або спрацювання шестерень.
  • Туге обертання сателітів на осі.
  • Дутлини на робочій поверхні осі сателітів.
  • Заїдання шестерень або півосі в коробці диференціала.
  • Неправильний зазор між зубами шестерень диференціала.

4) Спрацювання підшипників півосей.

5) Спрацювання шліцьового з'єднання з шестернями півосі.

6) Напівосі деформовані або мають неприпустиме биття.

7) Ослаблення болтів кріплення картера редуктора моста, кріплення гайки ведучої шестерні, кріплення веденої шестерні, або їх перекіс.

Зображення проблематики

Рекомендації

1) Експлуатація автомобіля з недостатнім рівнем трансмісійної оливи призводить до надмірного нагрівання і подальшого різкого спрацювання підшипників і зубчастих передач редуктора головної передачі і диференціала. При спрацюванні в ведучому мості з'являється підвищений сторонній шум (гул) на різних режимах роботи. Для усунення такого спрацювання рекомендується спочатку визначити і усунути причину витоку. У тому випадку, якщо причина витоку — втрата еластичності і незначне спрацювання сальників ведучої шестерні або сальників півосі, рекомендується додати в трансмісійну оливу засіб для усунення витоку оливи з агрегатів SEALER - усунення витоку оливи з агрегатів трансмісії. Це засіб, який допоможе відновити еластичність сальників та усунути витік оливи. Якщо причиною витоку є пошкодження сапуна, нещільне прилягання пробок, пошкодження ущільнювальних прокладок або нещільне прилягання кришки диференціала, то такі причини усуваються заміною або ремонтом. Далі, після усунення причини витоку і додавання оливи до необхідного рівня, з метою усунення спрацювання підшипників і зубчастих передач рекомендується внести в трансмісійну оливу один з видів Гелю-ревіталізанта XADO для КЗП і редукторів.

Примітка: При спрацюванні, близькому до граничного, або в разі недостатнього ефекту після застосування XADO гелю-ревіталізанта для КЗП і редукторів і пробігу 3-5 тис. км рекомендується додатково в розігріту трансмісійну оливу моста внести мастило XADO Ремонтне об’ємом не більш 2% від об’єму оливної ванни.

2) При потраплянні в трансмісійну оливу моста великої кількості забруднень і вологи протягом незначного пробігу автомобіля також швидко спрацьовуються підшипники і зубчасті передачі . В такому випадку рекомендується провести заміну трансмісійної оливи з промиванням внутрішньої порожнини моста і зі свіжою трансмісійною оливою провести обробку одним з гелів-ревіталізантів XADO для КЗП і редукторів.

3) Якщо несправний редуктор головної передачі, проводиться його ремонт: заміна повністю спрацьованих деталей і правильне регулювання зазорів. Після установки відремонтованого редуктора на місце і нетривалої обкатки (100 - 300 км), якщо відсутні дефекти, для забезпечення ідеального підганняння встановлених деталей і захисту від подальшого спрацюванння рекомендується обробити міст одним з гелів-ревіталізантів XADO для КЗП і редукторів.

Гелі–ревіталізанти XADO для КЗП і редукторів, які підходять у всіх описаних ситуаціях:

4) Якщо підшипники півосей спрацьовані, треба їх замінити.

5) Якщо сильно спрацьоване шліцьове з'єднання з шестернями півосей, треба їх замінити.

6) Ослабленні болти кріплення картера редуктора моста, кріплення гайки ведучої шестерні, кріплення або перекошення ведомої шестерні треба затягнути з рекомендованим моментом.

Нам важливо знати Вашу думку

Каталог продукції

Оливи
Наші знижки
+2% за підписку