Дезодоранти

Один з найбільш важливих засобів особистої гігієни жителя сучасного мегаполісу - це дезорант-антиперспірант. Будь-який дезодорант повинен мати декілька важливих властивостей, які і є основою вибору засобу. Однак найчастіше під привабливою упаковкою ховаються неприємні сюрпризи: або надмірно різкий запах, який маскує природний, або спиртова основа з додаванням формальдегідів, що не тільки впливає на якість продукції, але і є причиною алергічних реакцій і шкодить організмові. Однак навіть такі негативні фактори не можуть зрівнятися з білими плямами на одязі, або відсутністю ефекту захисту від потовиділення. Для запобігання виникнення подібних ефектів, цілком досить вибрати виробника, який підтверджує якість продукції відповідними сертифікатами. Під часвиробництва дезодоранті від поту ХАДО Chemical Group використовує високоякісну сировину від провідних європейських виробників з Бельгії, Чехії та Німеччини.

Дезодоранти-антиперспіранти ТМ "LECO" це кулькові дезодоранти і спреї, які не закупорюють шкіру, також після їх використання ваш одяг матиме первозданний вигляд. Спеціальні антибактеріальні комплекси, які входятьі до складу кожного засобу, спрямовані на вирішення основної проблеми - боротьбу з неприємним запахом. До складу продукції не включені ефіро- і спиртовмісні компоненти, тому шкіра після використання залишається м'якою і шовковистою. Особлива увага під час виробництва жіночих і чоловічих дезодорантів відведена питанням безпеки і захисту від подразнень і проявів алергічних реакцій. Продукція не містить формальдегідів і проходить численні етапи тестування та сертифікації. Однак найкраще підтвердження якості дезодорантів - відгуки. Варто відзначити, що купити дезодорант, який буде поєднувати в собі розумну вартість і високу якість досить проблематично, оскільки навіть провідні бренди не дають гарантії якості та результативності. Інтернет-магазин xado.ua є єдиним фірмовим майданчиком XADO Chemical Group, провідні фахівці якого завжди з радістю проконсультують з будь-якого питання, пов'язаного з продукцією компанії.